søndag den 4. november 2012

Brugtvareterminalen

Synes simpelthen denne var så sjov, Selvom man måske godt kan diskutere, hvor køn den er ;)

I dag har jeg været et smut forbi brugtvareterminalen i Viby. De har simpelthen alt hvad man kan drømme om af retro- og vintagesager. De ved godt, hvad de skal have for tingene, men priserne er stadig meget rimelige. Man kan ihvertfald stadig gøre sig nogle gode handler derude.
Det er jo ikke altid alle er lige enige om, hvilke ting der er helt fantastiske! ;)
I dag synes jeg der var ret meget fint porcelæn, men da jeg på ingen måder mangler den slags, holdt jeg mig til billederne. De kan nu også være inspirerende nok i sig selv!
Jeg fik i stedet købt en fin grøn magnetlampe til min sovekrog, og en fin mintgrøn rösti skål. Det må jeg lige vise jer, næste gang dagslyset viser sit kønne ansigt ;)
Har I også været et smut forbi butikken? Og fandt I nogle gode sager? :)











11 kommentarer:

  1. Det ER bare et fantastisk sted - jeg tog også et billede af den meget retro bænk da jeg var derude i sidste uge - mon ikke den har været i en campingvogn :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej jo! Det tror jeg da også.. Havde ellers tænkt køkkenkrog, men campingvogn lyder mere sandsynligt ;)

      Slet
  2. I ♥ brugtvareterminalen - Dynes næsten altid jeg finder et eller andet labert som sælgeren tydeligvis ikke synes var noget særligt værd - sidst fandt jeg bland andet også en kæmpe rösti skål i lilla af de helt gamle i piv god stand til sølle 30kr - haps!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det rød-prikkede kaffe-sæt har de forøvrigt haft derude i evigheder - forstår ikke at det aldrig finder et hjem, for det er så skønno :) men som du selv siger; Man har jo rigeligt i forvejen.

      Slet
    2. Nej det er jo netop det! Man skal jo kunne lukke skabene ;) Priserne på Rösti er virkelig gode derude. Måtte også kun slippe 40 kr. for min ;)

      Slet
  3. Jeg blir da nødt til snart at tage et smut til Århus....det er også alt for længe siden jeg har været der :-) SUPER lækre sager!! Har de egentlig weekend åbent?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro de har! Det er nok også der der kommer flest folk forbi :) Men tjek lige hjemmesiden for en sikkerheds skyld - det er træls at køre forgæves ;)

      Slet
  4. Orv, der vil jeg gerne hen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være vi skal planlægge en tur Mette ;)

      Slet
  5. Jeg har stadig et besøg tilgode, men tror da helt klart at jeg skal forbi næste gang jeg er i Aarhus og omegn!

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.