lørdag den 28. juli 2012

Vind Omaggio vaser!


Jeg har været så heldig at få lov til at samarbejde med Kähler, så to af jer dejlige læsere har mulighed for at vinde en Omaggio vase.

Om vaserne siger de to designere Ditte Reckweg og Jelena Schou Nordentoft:
Et markant og gennemgående træk ved Omaggio er det håndmalede element, som tilfører en blødhed og en taktil kvalitet til det enkelte produkt. Hvert objekt er desuden designet med flere stribevarianter, dvs. baner med forskellig bredde og mellemrum, og ifølge designerne er netop dét medvirkende til at give et indtryk af liv og bevægelse.
”Det giver en fin variation, at produkterne aldrig er helt ens, fordi farverne er malet på i hånden, og ved at bruge flere varianter af stribernes sammensætning får man en fornemmelse af forskellighed. Den samme variation forekommer, når man bruger produkterne sammen f.eks. i et miks, hvor lysestager står på samme bord som en vase. Når der kun er brugt en enkelt farve per objekt bliver det desuden langt mere oplagt at stille dem op ved siden af hinanden, fordi øjet ikke skal aflæse så meget andet end striber, farve og form. Det giver en skøn ro i det samlede billede.”



1. præmien er en medium Omaggio vase (H: 20 cm)
2. præmien er en lille Omaggio vase (H: 12,5 cm)

Der kan vælges mellem alle de nye farver som er:
Saftig græsgrøn, dyb midnatsblå, varm ildrød, klar solskinsgul og dæmpet granitgrå!



Synes virkelig det er nogle fine farver der er kommet! Elsker at de er så kraftige, og sammen med vasens enkle form er det virkelig noget, der bliver lagt mærke til i et rum! 
Ja, og så elsker jeg altså også farvernes navne ;o)



Alt I skal gøre for at deltage:
- Skrive en kommentar på dette indlæg.
- Være fast læser af min blog via Google Reader 
- Besøge Kählers facebook side (lige her) og "synes godt om dem".

Jeg vil blive rigtig glad, hvis I skulle have lyst til at dele konkurrencen på jeres blog eller facebook, men det er ikke et krav for at deltage. 

Sidste chance for at deltage er den 17. august - vinderen bliver offentliggjort den 18. august ;o)




Hvilken af de nye farver er jeres favorit?


Dette er et sponsoreret indlæg, og som regel får jeg selv en tilsvarende vare, som det der udloddes!
Meninger er mine egne - for de er altså virkelig fine :o)

164 kommentarer:

  1. Som alt andet fra Kähler, er disse vaser super smukke, jeg er specielt vild med den grønne og den gule

    SvarSlet
  2. Uhmmm jeg er stor Kähler fan, så jeg springer fluks med på denne fantastiske Give Away.
    Mine favoritter blandt de nye farver er helt sikkert klar solskinsgul og saftig græsgrøn ;o)

    SvarSlet
  3. Sikke en lækker giveaway. Min favorit er den græsgrønne, men jeg er vild med hvor flot farver er sammen i forskellige kombinatiner

    SvarSlet
  4. Jeg er med:-) Og jeg kan godt lide den gule!
    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Uh uh det er jo lige den her Give Away jeg har ventet. Ønsker mig højt en i den flotte midnats blå farve (0:

    SvarSlet
  6. Lækker giveaway - er glad for alt Kähler og helt tosset med deres saftige græsgrøn :-)

    SvarSlet
  7. Lækkert lækkert - jeg vil gerne være med :-)
    Mine favoritter må være grøn og gul!

    SvarSlet
  8. Jubii , dejlig gevinst. Jeg kan rigtig godt lide den blå og den grønne. Jeg er meget glad for Kæhler. : - )

    SvarSlet
  9. Synes også de er så fine, så sådan en gul lækkert vase må gerne pynte min nye stue.

    SvarSlet
  10. Lækker give away - Elsker Kähler! Jeg kunne godt bruge en grøn eller gul til min samling:-)

    SvarSlet
  11. Kähler laver virkelig nogle fine sager. Liker allerede deres facebook-side og også deres facebook-side til deres flagship store i Aarhus. De poster nemlig tit deres special tilbud og det kan betale sig at kigge med der.

    Jeg krydser fingre for den sol gule :)

    Lou

    SvarSlet
  12. Jeg er gerne med...kan ikke lige vælge mellem blå, grå, gul og grøn, de er alle skønne;)
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Så flott. Jeg er med. Den midnattblå fargen er nydelig synes jeg. Hilsen Drude

    SvarSlet
  14. Åhhh hvor er det en flot gave. Jeg er helt vild med den marineblå/midnatblå farve, så denne ville jeg super gerne vinde:-)

    SvarSlet
  15. Jeg kan bedst li' den grå og den gule. Og sikke en fin give away:)

    SvarSlet
  16. dyb midnatsblå den er jeg vild med så hvis jeg er heldig så skal det vær den :)



    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  17. Jeg vil mega gerne være med... super give away!

    SvarSlet
  18. Ihh jeg vil også rigtig gerne være med ! Jeg er helt pjattet med disse omaggio vaser, min favorit er nok den røde eller grå :)

    SvarSlet
  19. Jeg vil meget gerne vinde og er helt vild med den granitgrå :-)
    Eva
    Eva@kongsholm.dk

    SvarSlet
  20. Jeg er vild med den grå og den gule,, :-)

    SvarSlet
  21. Jeg tror da nok at jeg skal være med i den her give away!
    Jeg er helt vild med saftig græsgrøn og klar solskinsgul, men da jeg har en anden grøn er det nok den gule der trækker mest.

    SvarSlet
  22. Her er jeg da helt klart med :-).... Jeg er helt pjattet med den nye græsgrønne farve, den er bare lækker :-)

    SvarSlet
  23. De er bare så flotte og det er svært at vælge, men tror dog mest jeg er til den granitgrå...

    SvarSlet
  24. Okay jeg kan da seriøst ikke vælge mellem disse farver, er helt vild med den grønne, gule og røde!

    SvarSlet
  25. Vil rigtig gerne deltage.
    Er vild med dyb midnatsblå.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away,
    hvor man kan vinde et gavekort på 250kr.

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7_22.html

    SvarSlet
  26. Hvornår slutter din give away forresten(:?

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups, det glemte jeg vidst lige at skrive! Det er nu kommet på! Tak for påmindelsen ;)

      Slet
  27. Uhh, en i klar solskinsgul ville være fantastisk!
    Kh Stine

    SvarSlet
  28. Hej, jeg vil gerne deltage, er vild med den gule.

    SvarSlet
  29. Hej, det kan man da ikke sige nej til ! Jeg tror den blå eller grønne ville klæde mit hus bedst ;o)

    SvarSlet
  30. Heya, du har helt ret både farve og navne er total indbydende. Jeg kan ikke bestemme mig for hvilken farve der er pænest.. Lige idag er min favoritter: solskinsgul, granitgrå og græsgrøn:-) God weekend. Kh Lene

    SvarSlet
  31. Lækre, lækre vaser! Jeg håber virkelig på at vinde en vase i dyb midnatsblå:-)

    SvarSlet
  32. Kähler har så mange smukke ting!Og nu skal jeg vælge mellem de mange, flotte farver på deres vaser...ufhm, jeg vælger...den gule og krydser mine fingre :-) Kanont samarbejde du dér har fået dig Julia ;0) Hilsen Rikke (CUPCAKE-STYLISTEN.BLOGSPOT.COM)

    SvarSlet
  33. Uh, drømmer om en smuk gul vase :)

    SvarSlet
  34. De er smukke alle sammen, men er i sær vild med den blå!! ;-)

    SvarSlet
  35. Uha den grå er fin. Mvh liindved@gmail.com

    SvarSlet
  36. Noooooo google reader? det bruger jeg jo ikke Julia? jeg bruger bloglovin! tsk!
    krydser fingre for at jeg må deltage alligevel!

    Christina/ Chrizzle

    ga-stiina(a)hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Det går nok! ;) tilføjer lige bloglovin på listen :D
      Dejligt at du vil deltage!

      Slet
  37. De er simpelthen så fine allesammen! :) den blå må godt nok blive yndlingen, men du har ret i det med navnene på farverne - det er lige før man kan smage dem. :)
    Naja

    n.sch@gmail.com

    SvarSlet
  38. Skønne skønne farver, men den gule og den grønne er altså mine favoritter :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  39. Hej, super fin giveaway og dejlig blog du har ;-) Jeg vil meget gerne deltage og tilmelder mig fluks som fast læser. Ville elske at vinde den gule vase!!!!

    SvarSlet
  40. Gul og grøn er klart mine favoritter.
    Eva

    SvarSlet
  41. Endnu en fin giveaway fra dig, Julia:-) Jeg er helt klart mest til den grønne og ved lige hvor den skal stå, hvis handlen med huset går igennem;-) Jeg bruger ikke Facebook så har ikke kunnet "like" der, men til gengæld lægger jeg billede og link på min blog. Håber det går lige op:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt fint Anna! ;)
      Håber handlen går igennem!

      Slet
  42. Jeg elsker Kähler, og kan især lide deres gule farve. Selvom sommeren ikke har været så god i år, så hjælper den farve mig til at blive glad (her i gråvejret).

    SvarSlet
  43. Jeg vil gerne være med.
    Mine favoritfarver er saftig græsgrøn og dæmpet granitgrå

    SvarSlet
  44. Jeg elsker som mange andre Kähler. Og er især vild med den røde farve og den gule. De ville helt bestemt passe super godt hjemme hos mig. Jeg vil meget gerne være med.

    SvarSlet
  45. Jeg deltager meget gerne, og har linket til din blog :) min favorit er Gul og Grøn :)

    SvarSlet
  46. uh lækker giveaway! I'm in! Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  47. Min favorit er den granit grå og gule :)
    Mange hilsner
    Christine

    SvarSlet
  48. Min favorit er den gule - kunne lyse enhver smuk buket op...

    SvarSlet
  49. Lækker give away - Elsker Kähler!
    Min favorit er den røde, men Jeg kunne godt bruge en grøn, blå eller gul til min samling:-)

    SvarSlet
  50. Super give away. Er vild med Kähler. ;) Og vild med den grå og den gule.

    Mange hilsner Julie

    SvarSlet
  51. Ååååh, den saftgrønne vase er så smuk, at mundvandet helt løber. Elsker Kahlers univers, som virkelig forstår at kombinere solide håndværkstraditioner med fornyelse og friskhed.

    Mange sommerhilsener fra
    Katrine
    keas80@gmail.com

    SvarSlet
  52. Jeg deltager rigtig gerne. Er vild med den gule!

    SvarSlet
  53. fine, fine vaser som jeg ønsker bliver mine:-) den grå er min absolutte favorit.
    thildematzon@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Sikke nogle flotte farver ;Er vild med den røde, men også den grønne er super
    Yvonne

    SvarSlet
  55. Er helt klart med til denne giveaway - såå fine de er :-)

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Skønne vaser. Er især vild med den gule og grønne :)

    SvarSlet
  57. Jeg er helt vild med den gule og den grønne. Men de er alle skønne :-)

    SvarSlet
  58. Uhh hvor er vaserne velkomne hos mig. gul gul gul gul er den af farverne keg er aller mest vild med

    SvarSlet
  59. De er dælme lækre de nye farver! Den dæmpet granitgrå er helt klart min favorit!

    Er vilde med dine give aways - de er lige tilpasset mig ;)

    SvarSlet
  60. Jeg elsker elsker ELSKER den grønne, hvor er den flot!! I MUST HAVE! :)

    SvarSlet
  61. Jeg er med :-)
    Jeg kan ikke finde ud af om jeg er mest til den gule eller grønne. Er virkelig vild med de farver :-)

    Kh

    SvarSlet
  62. Lækker give away! Jeg er helt pjattet med den klare solskinsgule. Mums.
    Kh Louise

    SvarSlet
  63. Jeg har lige stået i en butik og sukket dybt over dem! Jeg ELSKER den gule og den grønne - dem kan jeg ikke vælge imellem :)
    Jeg er tilmeldt din blog via google og nyder at følge med.

    God søndag aften

    SvarSlet
  64. Jeg er vild med Kählers vaser og alle de andre ting :)
    De nye er også rigtig fine, og den solgule el. den granitgrå, er helt klart dem jeg synes allerbedst om.
    Kh

    SvarSlet
  65. Skøn mulighed for at vinde en af kählers skønne vaser, alle farver er skønne men er dybt forelsket de gule og grønne...
    Håber at vinde en af disse smukke vaser...

    SvarSlet
  66. Den grønne :) Og jeg vil gerne være med i konkurrencen!

    SvarSlet
  67. Den gule :-).
    Jeg er da med!!

    SvarSlet
  68. Uh det er svært, tror jeg er mest til den blå eller grå :)

    SvarSlet
  69. Saftig græsgrøn er min favorit - jeg vil straks dele denne give-away på min blog ; )

    SvarSlet
  70. Den grønne er helt fantastisk, og ville stå godt til min gule! ...Så jeg vil rigtig gerne være med ;)

    SvarSlet
  71. Årh de er så skønne! Jeg har jo været vild dem de vaser så længe :)
    Jeg er mest til den granitgrå :)

    SvarSlet
  72. Årh de så så skønne. Jeg har været vild med de vaser, siden de næsten kom frem
    Hvis jeg blev din heldige vinder, så ville jeg vælge den i granit grå :)

    SvarSlet
  73. Uh Kähler vaser de er så smukke... Og hvilken farve jeg bedst kan lide ja det er svært, for de er alle utroligt flotte på hver deres måde, men skal der vælges må det være Saftig græsgrøn eller dyb midnatsblå

    SvarSlet
  74. De er så fine. Mine yndlingsfarver må være den ægte blå og den gule. FIN! :-)

    SvarSlet
  75. Lækker give away. Jeg er helt sikkert med. De er alle fine, men er særligt vild med saftig græsgrøn og klar solskinsgul.

    SvarSlet
  76. Wow den lækre give away ville jeg gerne eje, den ville være så fin i min stue til blomsterne fra haven... Jeg ville vælge den saftige grønne, for den passer lige ind her hos mig.

    Jeg smider 5 lodder og krydser alt hvad jeg har. Kig evt forbi min side, jeg har også en lille give away

    Go dag.

    SvarSlet
  77. Uh, jeg vil gerne vinde en blå :-) Og jeg havde jo ´liked´ dem i forvejen!
    Kig gerne forbi min grønne giveaway.

    Kh. Heidi

    SvarSlet
  78. Nej hvor fint Julia...i´m in!!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  79. Jeg er også med. Min ynglingsfarve er gul, så den gule vase går lige i hjertet :)

    SvarSlet
  80. Uha en lækker give away - skulle jeg være heldig at vinde, skulle vasen være rød :o)

    SvarSlet
  81. Jeg vil super gerne være med! Jeg er helt vild med den grønne og sort/grå! :-D


    Kh og god sommer
    Katrine

    etopbyggeteventyr@hotmail.com
    www.etopbyggeteventyr.dk

    SvarSlet
  82. Hjemme hos os kan vili alle farver og vil gerne være med i denne fine give away:-)
    Kh og ønsker dig en rigtig god dag

    SvarSlet
  83. Ej tænk hvis jeg er en af de heldige, elsker bare Kähler's designs.
    Jeg er vild med dem alle, men måske mest den grønne og røde, i hvert fald lige nu;)

    SvarSlet
  84. Sikke fine vaser! Jeg vil gerne være med, og hvis jeg er en af de heldige, er jeg klart til den grønne.
    Vh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Der må meget gerne bo en gul hjemme hos mig - er vild med Kählers keramik.
    Krydser fingre for at jeg er en af de heldige..

    Fin blog i øvrigt.

    Kram Line
    www.linesforunderligeverden.blogspot.com

    SvarSlet
  86. Jeg elsker den grønne farve ( er nu også vild med blå) Krydser fingre ligesom alle de andre :)

    SvarSlet
  87. Sikke en herlig give away. Har længe ville have mig en Kähler vase. Er helt vild med den solskinsgule og krydser fingre for jeg vinder.
    Mvh Tina.

    SvarSlet
  88. Åh jeg elsker dem! Er specielt pjattet med den gule, så den hepper jeg på....
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  89. De er så flotte! Jeg er helt sikkert med og den gule er vidst min favorit :)

    SvarSlet
  90. wooow, det ville jeg EEEELSKE at vinde, de ville passe så godt ind i vores stue og har længe drømt om at blive den heldige ejer af en af de smukke vaser :)

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
  91. lækker giveaeay som jeg super gerne vil deltage i :-)

    SvarSlet
  92. ... er i øvrigt helt pjattet med den saftig græsgrønne ;-)

    SvarSlet
  93. Ej, sikke en lækker Give Away.. Jeg har altid ønsket mig sådan en vase!
    Hvis jeg skulle være så heldig, at vinde, ville jeg bestemt vælge den gule :)

    Venlig hilsen Pia
    www.kasmor.blogspot.dk

    SvarSlet
  94. De er simplethen så fine de vaser, så jeg deltager da meget gerne i denne skønne give away ;o)
    Og det må så absolut være den gule der er favoritten ;o)
    Pernille
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  95. Skynder mig at deltage og krydse fingre for den gule vase

    Ditte
    dytte_vu@hotmail.com

    SvarSlet
  96. De er bare SÅ flotte! Jeg vil gerne vinde den grå :-D

    SvarSlet
  97. Jeg faldt lige over din blog og vil smadder gerne være med i din Give-away - jeg elsker Kähler vaserne og krydser fingre for, at jeg vinder den grå :D

    SvarSlet
  98. Jeg er med! :D Jeg er klart vildest med grøn og gul, men hvis jeg vinder, så vælger jeg nok den gule.. eller grønne.. ;)

    SvarSlet
  99. Har flere gange været inde og samle inspiration hos dig... Og denne give away må da forsøges, for de vaser er bare så fine!
    Hvis nu lykkens gudinde skulle tilsmile mig, bliver det svært at vælge, men det ville nok ende med den frække grønne eller den stilsikre grå!

    Der krydses fingre...

    SvarSlet
  100. Jeg er vild med de nye farver, især den ildrøde! :-)

    SvarSlet
  101. Hej, netop registreret som ny læser men har altså været her anonymt en del gange efterhånden :)...registrerer mig ellers aldrig..men Uha...de er så lækre de her vaser!
    Jeg er mest vild med klar solskinsgul og varm ildrød -men egentlig også blå og grøn...

    SvarSlet
  102. Hejsa, er helt pjattet med både den ildrøde og den midnatsblå, og håber meget at jeg kan være med i lodtrækningen selv om, at det er via Bloglovin jeg følger dig?!
    Knus Tina

    SvarSlet
  103. Hej Tina!
    Selvfølgelig kan du det ;) Held og lykke i lodtrækningen! :)
    Kh. Julia

    SvarSlet
  104. Åh det er verdens fineste vaser..!
    Jeg krydser fingre..! :D

    SvarSlet
  105. Hej !!! de er allesammen meget flotte, kan ikke vælge en farve!!!!
    glæder mig til skulle følge lidt med her...jeg er sprit ny og har en del besvær med at få de gadgets og widgets på siden jeg ser hos alle I andre!!! kan foreksempel ikke finde ud at lave en kollonne med GIVE AWAY <3 men det kommer jo nok!!!
    med venlig hilsen
    LISSEN

    SvarSlet
  106. Sikke en give away - hvor er det dejligt at få mulighed for at vinde en flot vase! Jeg synes allerede godt om Kähler på FB og synes nu også om din blog - jeg glæder mig til at følge med. Min favorit er klart den saftige græsgrønne :-) Jeg linker gerne din give away ovre hos mig - kig gerne forbi :-)

    SvarSlet
  107. Jeg er med! Skøn skøn give away:) Jeg er vild med dem alle!!! Men især saftig græsgrøn;)

    SvarSlet
  108. Sikke da en Give Away - min apatiske SU-pengepung har simpelthen sukket efter disse vaser i længe, så hvis man gik hen og vandt ville det da være en drøm! ;-) Er bare helt tosset med den gule! SUK ;-)

    Malene
    Liebsig.blogspot.com

    SvarSlet
  109. Jeg har et blødt punkt for Kähler, så jeg krydser mine fingre for at samlingen udvides. :)

    SvarSlet
  110. Skøn skøn blog du har, og mega fin Premie jeg deltager :-)

    SvarSlet
  111. Sikke en flot give away! Jeg er helt sikkert med her. De er bare super fine - alle farverne.

    SvarSlet
  112. Jeg elsker Kähler, så denne give away bliver jeg simpelthen nødt til at vinde:-)

    SvarSlet
  113. Altså jeg er også en samler af de skønne vaser, og har flere på ønskelisten, så jeg håber virkelig jeg kunne være en af de heldige. Så længe siden jeg har vundet noget !!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  114. Det var da en fantastisk konkurrence! Jeg vil rigtig gerne være med! Jeg elsker elsker elsker Kähler. Deres ting er så fine(og så passer de ret godt ind her i vores hus! )

    SvarSlet
  115. Sikke en fin give-away..... Jeg synes at Kahlers vaser som design er vildt fede og alle farver er fedecpå hver deres egen måde og passer farvemæssigt ind i mange hjem. Er vild både med den gule og midnatsblå. Har limet på FB og er fast læse os;) håber og krydser xxxxx.;)

    SvarSlet
  116. Ejjjjjj hvor jeg håber det kunne være mig :-) hvor er de bare smukke!!!! Hav en dejlig dag

    SvarSlet
  117. jeg er helt vild med den grønne farve, så skulle jeg være den heldige, så er det absolut den som skal min vej. Kahlers vaser er et fedt design, som med sine farver kan passe ind i et hvert hjem i et hvert rum. Jeg har sgo på Fb og så læser og kommer jeg tit forbi din blog.

    SvarSlet
  118. Ihh hvor lækkert, har selv den lille vase i rød. En gul eller evt. en grøn kunne jeg godt ønske mig.

    SvarSlet
  119. Kæhler er vidst en stor svaghed her i Blogland, jeg elsker dem i hvert fald også. Jeg vil derfor meget gerne deltage i denne smukke give away. Har været medlem begge steder længe:-)

    SvarSlet
  120. Den gule er min favorit ! Har den i lilla og den fryder mit øje hver dag, smukt ! astrand1970@gmail.com

    SvarSlet
  121. Elsker Kähler. Især Omaggio vaserne, og ejer desværre ikke en. Den solgule er min favourit lige nu. Elsker gul, og det pynter så fint til mit teak træ.

    SvarSlet
  122. De er altså også bare skønne! Gul og grøn må nok være min favorit - men alle er fede :-)

    SvarSlet
  123. Den ville være skøn i mit hyggehjørne <3

    SvarSlet
  124. Faldt tilfældigt over din blog, dejlig læsning. Jeg er mest vild med saftig Græsgrøn og solskinsgul. Skønne farver til en skøn årstid.

    SvarSlet
  125. Jeg er vild med den ny saftige græsgrønne vase, den er bare så flot, og ville pynte så fint herhjemme. Deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  126. Omaggio vaser er så smukke - for i forvejen en lille gul/hvid og en medium sort/hvid, men jeg mener kan man få for mange Omaggio vaser ? Ikke mig. Ønsker mig en dyb midnatsblå.

    SvarSlet
  127. Jeg ville elske at vinde en fin vase fra Kahler - og gerne i rød el.gul.

    SvarSlet
  128. De er rigtig flotte alle sammen!! Det er jo lige som en lille slik butik, svært at velge!! Men tror jeg har et godt øje til den grønne.

    SvarSlet
  129. Jag är med! Så fina! *gillar*

    KRAM!
    Petra

    SvarSlet
  130. Sikke en lækker Give away! Smukke smukke vaser allesammen, men skulle jeg være heldig, så er den lækre græsgrønne min favorit! :-)

    SvarSlet
  131. Skynder mig lige at deltage!! Er super fan af vaserne. I denne ogang må det være den blå eller den sorte/grå der ville passe bedst ind herhjemme.
    Hilsen Louise
    (sirisunivers.blogspot.dk)

    SvarSlet
  132. Ååååårh ville så gerne vinde den gule!

    SvarSlet
  133. De er super flotte allesammen, men mine yndlings er nok de grå og grønne :-)
    Jeg krydser fingre, og håber på at blive ejer af så fin en vase!
    - tilfarmor@gmail.com

    SvarSlet
  134. Jeg er med. Eeeeelsker kähler, de laver de smukkeste ting! :-)

    SvarSlet
  135. Uhh deltager gerne:) er vild med den gule.

    Kh Mette

    SvarSlet
  136. Sikke en flot præmie - Kähler-vaser er bare så fine! Jeg er især vild med de blå.

    SvarSlet
  137. De vaser er så fine - også uden blomster! Jeg er især vild med den grønne. Men den blå og den røde må også gerne flytte ind hos mig ;-)

    SvarSlet
  138. Uuuh, jeg er så vild med de vasker...Især sort, grå, lilla... ;o)

    Kh Lene

    SvarSlet
  139. de er bare lækre Saftig græsgrøn er min favorit.
    vh
    Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  140. Hej Julia
    Dejlig blog du har, som jeg nyder at følge : ) Og den skønneste Give away! Jeg deltager super gerne :D
    Jeg har linket til dig inde på min blog.

    SMIL fra Marthe : )

    SvarSlet
    Svar
    1. ...og den fine vase i dyb midnatsblå, er den jeg er forelsket i ;D

      Slet
  141. Den gule er nok min favorit...eller den midnatsblå...eller....

    kh

    SvarSlet
  142. min favorit er den midnats blå

    SvarSlet
  143. Skøn give away, som jeg selvfølgelig gerne vil vinde.
    Kommentar: Tjek
    Fast læser: Tjek
    Like Kahler: Tjek

    SvarSlet
  144. Fine fine vaser, jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  145. Sådan en saftig græsgrøn vase er velkommen hos mig:-)

    Og lige mens jeg skriver dette indlæg, har vores killing væltet min Omaggio vase ned. For f*****.

    Og det var en julegave. Øv øv øv

    Nu bliver jeg nød til at vinde :-)
    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  146. jeg har gjort det hele :) faktisk tilmeldte jeg mig før jeg så din give away - men det giver vel ingen ekstra punkte ;) glæder mig til at følge med...
    kh christina

    SvarSlet
  147. Har gjort det hele, så håber nu at vinde den grå vase :)

    SvarSlet
  148. På trods af, at jeg er VILD med de vaser - især med grønne striber - har jeg endnu ikke fået købt nogen, så jeg håber rigtig meget på at være heldig her Ü

    SvarSlet
  149. Åhhhh drømme drømme - jeg vil rigtig gerne være med :-)

    SvarSlet
  150. Dæmpet granitgrå er SÅ flot! :-))

    metteolesen94@gmail.com

    SvarSlet
  151. Wauw sikken en give away, vase fra Kahler, præcis hvad der står øverst på min ønskeseddel til min fødselsdag ;-). Jeg krydser hvad krydses kan for at jeg er den ultimative heldige :-)

    SvarSlet
  152. Hvor er de bare skønne... den græsgrønne er super flot og den røde er nu også fantastisk...

    SvarSlet
  153. Jeg kan da lige nå og være med i denne fine giveaway :-)
    Synes de allesammen er super flotte, men min favorit må nok være den granit grå.
    (idapersson84@hotmail.com)

    SvarSlet
  154. Super fin give away som jeg også gerne vil være med i. Jeg mangler den gule i samlingen så det tror jeg skal være min favorit, eller den røde :-)

    SvarSlet
  155. Lækker lækker giveaway - jeg er vild med dem alle, men skal man vælge må det blive den grønne:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  156. Jeg vil rigtig gerne være med i d

    SvarSlet
  157. Åh, jeg elsker Kählers fine ting. Den dæmpede granit grå vase må være min favorit :)

    SvarSlet
  158. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.