søndag den 7. marts 2010

GIVE-AWAY


















Så er det endelig blevet min tur til at lave min helt egen konkurrence! Det man kan vinde er i første omgang en valgfri pung fra juliarunge. De koster normalt 79 kr. pr. stk. og kan købes på min hjemmeside juliarunge.dk. Her kan man også se hvilke modeller man kan vælge imellem.

Hvis vi når 80 læsere inden udtrækningen som bliver den 3. april kommer der også en 2. og 3. præmie! :o)

Reglerne er lidt anderledes end de plejer at være, og er i stedet:

  • For at få ét lod skal man skrive på dette indlæg og melde sig som fast læser.
  • For at få to lodder skal man gøre ovenstående, samt linke til min Give-away fra sin blog eller andet (skriv hvad du har gjort). 
  • For at deltage med 3 lodder skal man  gøre ovenstående, samt skrive et indlæg på sin blog om min Give-away.

Håber der er mange der vil være med! :o)

LET THE GAME BEGIN!

124 kommentarer:

  1. Jubii. Den vil jeg rigtig gerne vinde:) Jeg deltager med 3 lodder - linker på min blog og skriver et indlæg:) Jeg har også en give away, som jeg håber du vil deltage i.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne være den allerførste til at melde mig til denne fantastiske give away - er vild med dine små tasker. Så jeg vil meget gern melde mig til med 1 lod.

    Hav en super uge

    /Louise

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne være med, vil meget gerne vinde en lyserød pung. jeg er med med 1 lod.

    SvarSlet
  4. De er så fine!! Jeg vil gerne være med på tre lodder:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. De er så fine!! Jeg vil meget gerne være med på tre lodder:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fine punge, jeg smider 2 lodder i puljen og krydser fingre:)
    /Rikke

    SvarSlet
  7. Fine punge - jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne deltage i din fine give away! 3 lodder tak!
    KH Heidi

    SvarSlet
  9. Sikke en fin give away Julia.. jeg vil meget gerne snuppe 2 lodder ;)

    SvarSlet
  10. Nøj! Jeg er helt sikker med, 3 lodder til mig.
    Hvor er de bare flotte:)

    SvarSlet
  11. Jaaa, den vil jeg gerne vinde!
    De er bare så fine!
    Smider selvfølgelig 3 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  12. Hvor er du dygtig og inspirerende og hvorfor har jeg først fundet din blog nu?? (:

    Jeg vil meget gerne deltage med tre lodder og nyde af følge med på din blog!

    MVH Camilla

    SvarSlet
  13. Jeg fandt tilfældigt din blog. Glæder mig til at læse mere. Det er fine ting du laver. Jeg vil gerne deltage med 3 loddder.

    SvarSlet
  14. Fik ikke skrevet, at jeg foretrækker pung nr. 5 eller 8:)

    SvarSlet
  15. Hej!

    Hvor er de fine! 2 lodder til mig tak:-)

    SvarSlet
  16. Rigtig søde punge du laver. Jeg vil gerne være med, med 1 lod

    SvarSlet
  17. Sikke da nogle søde punge..

    Jeg mangler en lille pung, til at have de mest nødvendige ting i, i min taske..
    Så jeg melder mig med 3 lodder, og håber, at jeg skulle være heldig.

    KH

    Cristina

    SvarSlet
  18. Hvor er de fine! Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  19. De er simpelthen så fine, Julia :)

    Jeg snupper 2 lodder, for din give away skal da ligge i give away-listen på min blog!

    SvarSlet
  20. Meget fine, deltager med 2 lodder (link på blog)

    SvarSlet
  21. Jeg er med på et lod.. :-)

    SvarSlet
  22. Hej Julia. Jeg skal da helt sikkert se om jeg kan være heldig. Jeg kastet 3 lodder i puljen (er allerede fast læser).
    Har du set min mail ang. tapet/stof?
    KH Mia

    SvarSlet
  23. Nydelige premier du har! Jeg er gjerne med på 2 lodd!
    Vh, Ingvild

    SvarSlet
  24. Hej Julia
    Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod.
    kh Tine

    SvarSlet
  25. hejsa!
    Så fine, jeg er med på 2 lodder!
    Kh Emilie

    SvarSlet
  26. Hvor er de da fine, jeg vil gerne deltage med 1 lod:)

    SvarSlet
  27. Så flotte! Jeg har lagt meg til som følger!

    SvarSlet
  28. jeg vil gerne have 2 lodder

    SvarSlet
  29. Jeg er med - med 3 lodder, glæder mig til at følge din blog!

    SvarSlet
  30. Ej de er bare super flotte, vil gerne være med på et lod. :-)

    SvarSlet
  31. fantastiske punge:)
    jeg er med på et enkelt lod.

    SvarSlet
  32. Jeg vil meget gerne være med. jeg er fast læser og har linket på min blog og skrevet indlæg på min side :) for det er da en super lækker give away.
    håber du kigger fordi og evt. deltager i min give away.
    glæder mig til at følge dig fremover

    Kh sara

    SvarSlet
  33. Hvor er de fine - jeg deltager gerne med 3 lodder og krydser fingre :o)

    SvarSlet
  34. Super lækre præmier, jeg deltager med 2 lodder :) Krydser alt, hvad jeg krydse kan! MetteSofie

    SvarSlet
  35. Jeg deltager også med to lodder. Fine punge!

    SvarSlet
  36. Nåja, jeg har linket på min blog. :)

    SvarSlet
  37. Neeej... Der er rift om dem! Jeg vil også gerne være med! :-)
    Håber jeg er heldig med blot 1 lod :-)

    God mandag aften fra Barbara
    Kærlig Hilsen B

    SvarSlet
  38. Jeg er med på 3 lodder, tak.
    Skønne sager du laver!

    KH
    Karina

    SvarSlet
  39. så fina necessärer du gör! klart jag är med på utlottningen

    SvarSlet
  40. De er rigtig fine, jeg vil gerne være med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  41. Ih hvor ville jeg gern vinde. De er SÅ fine!
    Jeg er med, med 3 lodder og masser af krydsede fingre!!
    Kh Barbara

    SvarSlet
  42. Fin, fin, fin! Jeg er med på 3 lodder.

    Mvh Rebekka

    SvarSlet
  43. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd da jeg også er følger og har linket i min blogg. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlet
  44. Super duper, jeg er gerne med med 2 lodder, og har meldt mig som fast læser. Glæder mig til at følge med her hos dig ;0)

    SvarSlet
  45. Hvor er de bare fine, jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Kh Annelise

    SvarSlet
  46. Hvor er de bare smukke.....og krydser fingre for lidt lodtræknings-held til mig ! ;o) Lene

    SvarSlet
  47. Øh...hov! Glemte at skrive at jeg deltager med 3 lodder.... Lene

    SvarSlet
  48. Jeg er nu blevet fast læser, men da jeg ikke selv har en blog, kan jeg kun deltage med et lod.

    Ha' det godt!

    SvarSlet
  49. De er rigtig fine :o) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Jeg linker og laver indlæg på min blog + alt det andet selvfølgelig ;-)

    Kh Annemette

    SvarSlet
  50. Jeg er gjerne med på ett lodd :)

    - Du er dyktig på å sy - og jeg er illustratør og har laget sjablonger av noen av mine tegninger. Kanskje kan du bruke noen av mine motiver på dine ting? - Jeg har faktisk en give-away hos meg, så titt gjerne innom :)

    mvh
    Tone - en fersk blogger :)

    http://www.enfuglianden.blogspot.com/

    SvarSlet
  51. Så fin en give away! Jeg deltar mer enn gjerne med 2 lodd! Ha en fortsatt fin dag:)

    SvarSlet
  52. Hej, der er sørme mange med, men jeg vil da også prøve lykken i denne fine konkurrence. Jeg vil gerne være med på 3 lodder.
    Hilsen Anja

    SvarSlet
  53. Härligt krativ blogg jag hittat här! Vill gärna vara med i din GiveAway av en fin pung -tar 2 lotter -länkar m bild till höger på min blogg. Ha en fin vecka//Eva

    SvarSlet
  54. Hej
    Hvor er det nogle fine stoffer du bruger til dine punge. Jeg bliver helt glad af at se på dem. Dem vil jeg gerne være med i lodtrækningen til...
    Hilsen Tine

    SvarSlet
  55. Jeg vil gjerne være med på din give away!! Kjempefine punger du lager, i de herlgste stoffer:)

    3 lodd til meg takk:)

    SvarSlet
  56. Jeg er med:) så flotte produkter du har!

    3 lodd på meg!

    Margrete

    SvarSlet
  57. Wauw hvor er de lækre - prøver lykken med 2 lodder. Kh. Mette

    SvarSlet
  58. jag är jättegärna med!
    följer dig på bloglovin

    SvarSlet
  59. Flot præmie! Jeg smider 2 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  60. Jeg vil rigtig gerne være med.. jeg er klar med to lodder.. jeg har lige fundet din side.. hermed en fast følger.. tak for kigget og inspirationen. kh C

    SvarSlet
  61. Yum, yum... Me liiiiike :-)

    2 lodder herfra ;-)

    SvarSlet
  62. Wauw - nogle lækre ting!!! Troede jeg allerede var fast læser - men det er jeg nu og deltager med 2 lodder..:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  63. Ih ha jeg vil meget gerne være med.. er med på 2 lodder i første omgang..

    SvarSlet
  64. Jeg tar gjerne to lodd - fine saker du lager!

    SvarSlet
  65. Du laver sørme nogle fine sager!! God stil dér! Jeg smidder 3 lodder i puljen

    SvarSlet
  66. Et lod til mig, tak...lækre, lækre sager...

    kram

    SvarSlet
  67. Den her give away vil jeg ikke gå glip af!
    1 lod til mig :-)

    SvarSlet
  68. Jeg melder meg med bare 1 lodd jeg.men pungene var jo fin.

    SvarSlet
  69. Hvor fine! Jeg vil rigtig gerne lege med - 2 lodder, tak. :-)

    SvarSlet
  70. Hvor er de bare fine!
    JEg vil gerne deltage med 2 lodder. Jeg har meldt mig som fast læser og linker til din giveaway.
    God weekend,Kh. Lise :)

    SvarSlet
  71. 3 lodder til mig.. og skuer mit øje ikke over 80 faste læsre, så ekstra præmier.. Jubi..
    Kig forbi min blog, hvor der også er en give away...

    SvarSlet
  72. Å disse var fine :) Jeg går for 2 lodder - har blitt fast leser og legger ut link om din give away på min blogg.
    Ha en forstatt fin søndag :)

    SvarSlet
  73. Jeg har 1 lod og vil gerne være med i lodtrækningen om en af dine fine punge ;-)

    SvarSlet
  74. For en flott giveaway. Tre lodd til meg :-)

    SvarSlet
  75. Wauw nogle fine ting...jeg vil også mægtig gerne vinde. Jeg drømmer om at blive på halvt så kreativ som nogen af alle jer super kreative bloggere...

    SvarSlet
  76. Lækre punge - jeg er med på 3 lodder.
    Min første giveaway "tilmelding"

    SvarSlet
  77. Jeg synes du laver nogle lækre punge og vil da forfærdelig gerne være med på to lodder. Krydser hvad der krydses kan på at jeg bliver en af de heldige....

    Ha' en dejlig dag.
    /ffluwer

    SvarSlet
  78. Hej Julia!

    Jag vill gärna delta i din Give Away! 3 lotter till mig :) Jag har länkat och skrivit ett inlägg och följer dig som fast läsare.

    SvarSlet
  79. Skøn give away - selvfølgelig vil jeg da være med! Deltager med 3 håbefulde lodder:)

    SvarSlet
  80. AJ hvor vil jeg gerne vinde det her. Dine ting er bare sååå fine.:-)

    1 lod til mig beder jeg om = fast læser. Har ingen blog desværre.

    SvarSlet
  81. Sikke en fin blog og fine punge! Jeg melder mig i konkurrencen med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  82. Kjempe fine ting du lager!!!! Deltar gjerne i konkurransen...og følger deg videre!! 2 lodd til meg:-)

    SvarSlet
  83. Hvor er de FINE! Lige sådan en jeg mangler. 2 lodder, tak ;o))

    SvarSlet
  84. så fint.
    2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  85. Jamen fint med mig, jeg er gerne med med 3 lodder ;0) Og krydser fingre.

    SvarSlet
  86. Denne Give away må bare være til mig for jeg har fødselsdag på træknings dagen. Jeg tager et lod!

    SvarSlet
  87. Ved du hvad jeg tager sørme da 3 lodder i det hele, for jeg har lige linket til dig og skrevet en lille sag!

    SvarSlet
  88. Hej
    hvor er de fine :D
    2 lodder til mig.

    Se evt. min blog på:
    kimikarza.blogspot.com

    SvarSlet
  89. ååå, spennende og morro:)
    2 lodd til meg.
    Super skjønn give away.

    SvarSlet
  90. Der er da bare trængsel om denne give-away;-) Jeg er med med to lodder.

    SvarSlet
  91. Jeg vil også ha' et lod med i posen :)

    SvarSlet
  92. Jeg vil da gerne være med... Hvor er de bare fine! Håber jeg bliver den heldige... vil gerne bede om 2 lodder, og linker straks på min blog :)
    Kh. Frk. Høiriis
    P.s. Kig evt. forbi min give away hvis du har lyst :)

    SvarSlet
  93. jeg vil rigtig gerne være med!... tre lodder til mig, tak!:0)
    Venlig hilsen Mette

    SvarSlet
  94. Jeg har meldt meg som leser - og trekker et lodd ;).

    SvarSlet
  95. Sikke nogle super fine punge! Jeg har fluks meldt mig som fast læser, men har endnu ikke fået lavet egen blog, så jeg må nøjes med et enkelt lod. :o)

    SvarSlet
  96. Jeg ramlet plutselig inn på den fine bloggen din - og må selvsagt være med på give away! Kommentar og følger - ett lodd!

    SvarSlet
  97. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  98. Dine punge er så fine og jeg vil gerne have en chance for at vinde en af dem. Jeg deltager med to lodder og linker til dig fra min blog,

    SvarSlet
  99. 1 lodd til meg :) Herlig blogg!

    SvarSlet
  100. Jeg vil gjerne vil være med! :) 2 lodd på meg!

    Silje

    SvarSlet
  101. De er jo supersøde de toiletpunge, og herligt stof du har valgt. :o)))

    Jeg vil mægtig gerne være med på 1 lod.

    SvarSlet
  102. Dzień Dobry

    Jestem Ada,która z e-mailem tutaj wpada
    wara@poczta.forward.pl

    SvarSlet
  103. Lovely giveaway, im a new folower please count me in! ~ ~ Becky

    SvarSlet
  104. Nej hvor er de bare fine :D

    Jeg vil gerne have 3 lodder

    SvarSlet
  105. Hej Julia.
    Har lige fundet vej til din blog gennem "Den flyvende kuffert" der linkede til dine super fede loppefund. Hold da op hvor har du været heldig, at finde mange fine ting. Specielt alt det gamle sengetøj.
    Mens jeg surfede rundt herinde på din blog, som i øvrigt er rigtig fin, gik det op for at du har en give away igang. Den vil jeg rigtig gerne være med i med 2 lodder :o)
    Dejlig påske til dig.
    Kh Anette.

    SvarSlet
  106. Åh en sån vill jag ha. Jag gör en kommentar här och anmäler mig som fast läsare.

    SvarSlet
  107. Jeg tager 4 lodder :-) Hvor er de bare flotte!!

    SvarSlet
  108. Jättefina små väskor du gör med underbara tyger. Självklart är jag med på din give-away. 3 lotter för mig. Ha en fortsatt trevlig påsk till "Blåkulla"//MalinSj

    SvarSlet
  109. Jeg er meget gerne med på to lodder og linker straks fra min blog :)

    SvarSlet
  110. Du lager helt nydelige ting!

    3 lodd på meg:)

    SvarSlet
  111. Beklager, jeg skrev feil, det blir 2 lodd på meg!

    SvarSlet
  112. WOW det er godt nok nogle smukke ting du laver!
    Jeg skynder mig at smide 3 lodder i faddet inden du trækker lod!

    SvarSlet
  113. Jeg vil gerne melde mig med 1. lod.

    Vh. Lisbeth

    SvarSlet
  114. Hei.
    Fant bloggen din rett før fristen for giwe awayen gikk ut. Jeg tar herved ett lodd og håper på det beste.

    Mvh
    astrid.d@gmail.com

    SvarSlet
  115. Godmorgen :-)

    Jeg forsøger mig med et lod

    Hilsen Lotte

    SvarSlet
  116. Godt du lige gav en sidste frist varsel. Jeg vil nemlig gerne være med. 1 lod til mig, tak. Og god påske!

    SvarSlet
  117. Jeg vil gerne være med på to lodder og linker fra min blog :)

    SvarSlet
  118. Jeg når det vist lige. Skriver et indlæg, så 3 lodder vil jeg gerne deltage med.
    Jette

    SvarSlet
  119. Hi
    Your link will be added in a short time. I kindly invite you to visit my blog.
    Regards
    http://www.zyrafowo.blox.pl/html

    SvarSlet
  120. er med på 1 lod :) fantastiske punge
    -Anne

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.