torsdag den 6. marts 2014

Besøg ved Bloomingville #2 // Visit at Bloomingville #2







Så fik jeg langt om længe snøvlet mig sammen til at få udgivet indlæg nr. 2 med billeder fra mit besøg ved Bloomingville her på bloggen!
Der var simpelthen så mange fine ting over alt i deres showroom, og med alle de billeder jeg havde taget, var det lige med at få valgt de rigtige ud.
Hvis I ikke allerede har set det første indlæg, kan I se det her.
Håber I alle har det godt!

-----------

These are the last pictures from my trip to Bloomingville. There were so many beautiful things at their showroom, and it has been hard to choose among my many pictures from there.
If you haven't already seen the first post, you can see it here.
Hope you are all well!


7 kommentarer:

  1. Så gøy å få lov til å se showrommet deres!! Så mye fint på en gang..., jeg hadde hatt lyst til å ha med alt hjem..:))
    God helg!

    SvarSlet
  2. Anthera Pharmaceuticals (ANTH) closed just above the replica handbags day's low yesterday as shares fell $1.9435 (70.67%) to close at $0.8065/share. Volume was 19.2 million shares as investors fled following the company's news that the lupus drug that was in clinical trials failed to meet the goals the replica rolex company had for it. This is the second failure for the company and sadly for shareholders this was an $8/share stock earlier this year replica handbags.

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.