torsdag den 12. juli 2012

Patchwork inspiration

Når jeg ser disse skønne og inspirerende billeder af patchwork i de mest fantastiske farvekombinationer, får jeg i sandhed lyst til at arbejde videre med mit "projekt patchwork sengetæppe!"
Som jeg dog flyver fra projekt til projekt! ;) Mon ikke I kender det?

Her holdes der åbenbart lidt blogferie. Kommer slet ikke rundt omkring alle jeres skønne blogs! Ja, er stort set slet ikke ved computeren for tiden. Mon ikke det er sundt nok! :)
Men hold fast hvor har jeg taget mange skønne billeder, som jeg glæder mig til at vise jer når tid er!

Håber I alle nyder det "gode" vejr, eller om ikke andet så ferien (eller feriestemningen for jer, der ikke er så heldige endnu!)
Alle billeder (+ mange flere) kan findes på min pinterest profil, sammen med links til alle, der her har været i gang med at sy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.