lørdag den 7. juli 2012

Ledig stand på Ingerslevs bagagerumsmarked

Billedet er lånt herfra

Jeg står i den situation at jeg har en stor stand på Ingerslevs næste søndag (15.07.12). Jeg har flere gange forsøgt at komme af med den ved arrangørerne af markedet, men de svarer mig ikke.
Så nu vil jeg høre, om en af jer kunne tænke sig at få mulighed for at komme af med en masse af jeres overskydende loppefund. Óg samtidig få lidt flere penge at shoppe for ;o)
Man kunne jo altid tage afsted med en god veninde!

Prisen for standen på 12-15 kvm er 300 kr.

Hvis du gerne vil afsted, kan du sende mig en mail på julia-runge(@)hotmail.com

Jeg selv har fået en stand den 19. august, hvor veninderne også kan komme med. De fik lige pludselig alle sammen bestilt dejlige rejser ned i varmen, så det lige ramte ind i den dato!
Jeg er da slet ikke misundelig(!) Især ikke når det eneste eksotiske jeg (forhåbenligt) kan se frem til, er en tur på restaurant her i Århus. - Hvor de måske fører mig til Italien eller Grækenland. Hvis jeg er heldig ;o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.