mandag den 16. juli 2012

Loppemarked og nye projekter med spraymaling


I går var jeg et smut forbi Ingerslevs bagagerumsmarked. Fandt et par rigtig fine ting, der skal have en omgang med spraymaling! Kanderne tænker jeg kan bruges til blomster, og nok også til vand, hvis bare der ikke kommer maling indeni.
De fine fad fandt jeg i en genbrug forleden. Det kunne jeg ikke lade stå ;)
Er også fuldstændig pjattet med farverne på det hæklede barnevognstæppe! Dog blev jeg nok revet med af stemningen, da jeg købte det, for må nu indse, at det vidst ikke falder helt i den vordende mors smag.. Og da jeg (heldigvis) ikke selv står og får brug for det, vil jeg i stedet høre, om en af jer kunne bruge det? Hvis det kunne have interesse, så skriv endelig til min mail julia-runge@hotmail.com :)

Har fået en del efterspørgsler om hjælp til spraymaling. Så inden længe vil der komme et diy indlæg, med gode råd og tricks! :)
Og til jer der har skrevet, beklager jeg ventetiden. I skal nok få svar inden længe! :)

9 kommentarer:

  1. Gode fif modtages med kyshånd, har kigget på Belton dåserne, har 2 lamper der skal have en tur gerne med sød pastel sommergul....
    Kan du hjælpe??

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da! Prøv at kigge på mine indlæg med farvekoder. Meget er beskrevet i de forskellige kommentarfelter :)

      Slet
    2. Ps. Den gule lysestage du ser i baggrunden på et af billederne er spraymalet med jasmin yellow. Måske det er sådan en gul du kigger efter? :)

      Slet
  2. Ej, ja - det er da helt vildt skønt det tæppe :-) Hvad er en eventuel pris?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi! Jeg har sendt dig en mail. Er nemlig også interesseret i noget af dit retrostof ;)
      Kh. Julia

      Slet
  3. Skønne sager - og synes altså også kanderne i sig selv, uden maling, er fede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de bestemt også! De passer desværre bare ikke så godt ind herhjemme. Men så er det jo godt, at der findes spraymaling! ;)

      Slet
  4. Fine fund. Er spændt på at se resultatet efter sprayen er kommet på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Den ene kande er blevet forvandlet til en lysegul en af slagsen i dag! Det er blevet virkeligt fint, hvis jeg selv skal sige det! ;)

      Slet

I love comments and I appreciate every single one of them.