onsdag den 26. oktober 2011

Positive tanker





Indimellem kan det være godt at minde sig selv om alle de fantastiske oplevelser og ting, man opnår i hverdagen. Det behøver ikke være store ting, så længe det er positive ting, man er glad og stolt af at have gjort. Jeg prøver så vidt muligt, at skrive et par sedler om dagen. Så jeg selv på triste og regnfyldte dage, kan huske de positive ting jeg rent faktisk formår at gøre samt opleve. Og så gør det jo heller ikke noget dårligt for humøret, at se på alt det fine papir der er skrevet på!
I dag har jeg haft brug for et kig i kassen, da fremtiden ser hård og uoverskuelig ud. Det er ikke sikkert den gør det i morgen. Men i dag gjorde den.

7 kommentarer:

  1. God idé! Det kan vi vist alle trænge til i ny og næ...

    SvarSlet
  2. Øv for idag. Sender også lige nogle gode og varme tanker til dig herfra!!

    KH

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare en god idé du har gang i der. Hårde dage vil der altid komme. Håber hurtigt din er ovre igen og at sedlerne vil hjælpe dig. Jeg vil ihvertfald tage ideen til mig og sige mange tak.
    Forøvrigt, ren nostalgi med den label der er brugt...

    SvarSlet
  4. God idé:) Håber i morgen ser meget lysere ud! De bedste tanker herfra

    SvarSlet
  5. Sikke en god idé! Håber dagen i dag bliver bedre.
    Super skøn blog, du har, melder mig straks som fast læser:-).
    KH Dorthe

    SvarSlet
  6. Tak for de gode tanker i min retning. Og håber ideen kan hjælpe jer hvis i får en hård dag ;o)
    Dejligt at du vil læse med Dorthe :o)

    SvarSlet
  7. Super god ide, som man så kan hive frem og læse lidt i på de mindre gode dage :)


    Hilsen

    Herman
    http://iphonereparationer.dk/

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.