fredag den 28. oktober 2011

Er i også utålmodige?































Jeg glæder mig simpelthen så meget til julepyntningen af mit hus! Har i dag lavet dette "juletræ" af nogle grene fra haven. Synes simpelthen det er så fint i sin enkelhed, og glæder mig til alt mit pang-farvede pynt skal op på det :o) Det er jeg også allerede i fuld gang med at kreere;o)
Mangler bare noget sand eller jord til spanden, så det kan stå af sig selv, men mon ikke jeg når det inden slutningen af november ;o)
Glæder i jer også? Og er i også allerede i gang med julepynten?

Ha' en dejlig weekend kære læsere!

4 kommentarer:

  1. Der er stadig for længe til jul hos prinsessen, men hun plejer hun heller ikke at pynte op. Det kan være det bliver anderledes i år med al den inspiration der vælter ind...

    SvarSlet
  2. Jeg STOR glæder mig til jul - Er så småt begyndt forberede og er også kommet til at købe et stykke julepynt - Ups!

    SvarSlet
  3. Det er jo netop den kæmpe mængde inspiration der vælter ind fra rundt omkring! :D Man kan da ikke vente med at lave et projekt, bare fordi det ikke lige er jul nu her! Tror dog alligevel ikke at det pynt jeg laver nu her kommer op lige foreløbig ;o)
    Men når man står og pynter op og prismærker julepynt til daglig, så er det da svært ikke at komme i stemning :P

    SvarSlet
  4. JA og JA!!!!!! Jeg er jo helt og aldeles julefreak, så jeg glæder mig også som et lille barn! Fine grene - det skal nok blive godt:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.