mandag den 6. september 2010

Kreativitet




















Jeg var jo som sagt nede til Århus festuge i lørdags, og i den forbindelse kom der 5 skønne piger på besøg! Den ene af dem havde lavet disse fine øreringe ud af nogle materialer fra en gammel halskæde, noget kæde og selvfølgelig den ting der går igennem øreflippen! Jeg synes de er blevet rigtig fine og ikke mindst originale!
En anden veninde har selv været ved at lave en skøn papirs-folde-taske (eller hvad det nu hedder). Det har bare krævet mega meget tålmodighed at sidde og folde alle flapperne kunne jeg forestille mig! :o)
Elsker at have veninder der også selv kreerer ting til sig selv engang imellem! Synes det er SÅ inspirerende og motiverende, på samme måde som når man ser jer andres hjemmegjorte ting! Det er fedt når det man laver er unikt, afspejler ens personlighed, og samtidig minder en om hvor dygtig man er (for at sige det lige ud!) Jeg elsker ihvertfald at kigge på mit nye dynebetræk, blive mindet om al den tid jeg har lagt i det, for derefter at klappe mig selv på skulderen og sige godt gået! Fedt at det blev færdigt, og at jeg rent faktisk endte op med at blive glad for det!
Det er noget af det fedeste ved at være kreativ! Jeg ved at der er mange ting jeg skal blive bedre til, blandt andet vil jeg blive bedre til at rose andre for deres arbejde når de laver noget  fedt, men en af de vigtigste ting, efter min mening, er at rose mig selv noget mere. Være stolt af det jeg rent faktisk har nået, i stedet for at stresse over alt det der mangler! Mon jeg er den eneste der har det sådan? ;o)

3 kommentarer:

  1. Hvor har du ret! :) Det er så vigtigt at huske at klappe os selv på skulderen, især fordi de fleste hunkønsvæsener ikke er tilbageholdende med at hamre sig selv oveni hovedet, når noget ikke går, som vi forestillede os.

    Tak for påmindelsen! :)

    Kh Marie, som er meget stolt over at have syet en patchwork slange ;)

    SvarSlet
  2. Den kan jeg godt forstå du er stolt over! Sådan en har jeg også længe gerne villet have syet, men det er blevet ved tanken ;o) Ha' en dejlig aften! :D
    Mvh. Julia, der har fået lavet en blyantsholder i dag ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fin taske :) .. Jeg papirsfletter selv, du kan jo se lidt på min blog (www.frkstubba.blogspot.com).

    God søndag :)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.