onsdag den 9. juni 2010

S.U.R.P.R.I.S.E









































Min rigtig gode veninde Camilla, som vi besøgte i dette indlæg,  havde fødselsdag i går. Efter en pludselig indskydelse, synes jeg at det kunne være fedt at overraske hende, ved at køre hjem til hende med hjemmepyntede muffins og hjemmelavet kort :o) Veninderne var klar, og i kan tro hun blev overrasket! Og os tøser i bilen syntes minsandten også at det var næsten lige så fedt! :b Med flag ud af vinduerne og muffins på skødet. Man må sige at hun blev fejret med manér ;o)

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor en sød overraskelse. Og vildt fine kort. Det tror jeg da jeg skal ha prøvet at lave.

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt! Kortet er vildt fint, sikke en god idé :)

    Ked af jeg ikke lige fik ringet tilbage dengang, jeg var faldet i søvn med Otto, ovenpå den hårde nat. Måske vi ses på søndag, er der ikke marked da?

    SvarSlet
  3. Ja ikke sandt? ;o) Det var også både nemt og hurtigt! Tror jeg så det ved Fruens Syslerier for rigtig lang tid siden. Og det er fedt at man vitterligt ikke skal bruge særlig meget papir/tapet :p
    Mht. søndag så kommer jeg forbi markedet, hvis de har åbent. Men det kan vi lige skrives ved om!

    SvarSlet
  4. Hej Julia

    Ej hvor et fint kort:) Er det et du har tegnet?

    Nå men det var med hensyn til besøgstal, håber jeg forklarer odrentlig.

    1. Først skal du være bruger af http://susnet.se/tjanster/

    2. Derefter skal du indtaste de html koder du får, men hvis det driller er du velkommen til at skrive til mig og så kan jeg lige hjælpe dig.

    Rigtig god torsdag.

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  5. Det er stykker af papir og tapet jeg har klippe ud, og så har jeg tegnet snoren ;o)
    Jeg har lige været ved at prøve mig frem derinde. Men kan ikke finde ud af hvordan jeg får den til rent faktisk at vise tælleren på min blog, og heller ikke hvordan jeg får lov at skrive mere end 13 bogstaver :P

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.