torsdag den 3. juni 2010

1-2-3-PAUSE





















Så er de 3 første eksamener overstået, og det er gået både godt og skidt! ;o) I hvert fald med de skriftlige, men det er jo svært at vide med sikkerhed, før man får en karakter! Den mundtlige i dag gik fint nok, og det er rart endelig at føle at der ikke er så lang tid igen!
Har i dag fået lavet ny header til bloggen, hvilket jeg har villet gøre i LANG tid! Og den anden dag fik jeg syet ovenstående nålepude til min veninde og hendes mor, som også har været i tankerne længe!
Derudover har jeg byttet lidt stof med Mirjam, som i sandhed viste sig at være sande hjertebanker-stoffer! De ankom på et helt perfekt tidspunkt, hvor jeg virkelig kunne bruge en lille opmuntring. Fandt ud af at jeg havde misforstået hele min dansk-opgave, som jeg ellers følte var blevet ret god, så værsågod at blive SUR! Stofferne hjalp dog lidt! ;o) Resten af stoffet er købt af Gitte (der sælger retrostof), som havde en bod på Ingerslevs Boulevard. Hyggeligt lige at kigge forbi, selvom det regnede helt vildt!

1 kommentar:

  1. Jeg er glad for at det kunne muntre dig lidt op med nyt stof :)

    Jeg er også rigtigt glad for det jeg fik af dig :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.