mandag den 31. maj 2010

A beautiful award










 

Har modtaget denne award fra hele 4 bloggere, nemlig Line, Emilie, Malene og Anja, og du kan tro jeg er glad for den, selvom der efterhånden er mange der har fået den! ;o) Det er altid dejligt at vide, at der er nogen der kan lide at kigge forbi ens blog! ;o)

Med denne award følger der også lidt "regler" som lyder:
  • Kopier awarden ind på din blog for at vise, at du har modtaget den.
  • Tak og link til den der har givet dig den.
  • Fortæl 7 ting om dig selv. 
De 7 ting som i måske ikke vidste om mig:
  • Jeg elsker melon, og kan sommeren over æde det uafbrudt (indtil jeg skal tisse mega meget!
  • Jeg er pisse bange for at gå til eksamen! :o/
  • Jeg elsker at være sammen med mine veninder! 
  • Jeg hader at skrive sms'er, ringer hellere! ;o)
  • Jeg er angst over for edderkopper og andre småkryb! 
  • Jeg elsker at have styr på tingene, men har det sjældent! 
  • Jeg elsker de små detaljer. Synes tit at det gør hele forskellen!
Da mange allerede har fået denne award tilsendt, har jeg valgt ikke at sende den videre. I fortjener den jo alle sammen! ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.