onsdag den 19. maj 2010

Summer feelings

























Vejret er intet mindre end fantastisk! Jeg har endelig fået lidt kulør, har hygget mig ved Århus å med nogle gode veninder, har shoppet det sidste til galla, har fået mine årskarakterer (og det ser absolut fint ud!), og skal nu bare samle de sidste ting til i morgen derhjemme. Græsplænen er fyldt med kløvere, retrotæppet er lagt ud i haven og min skønne hund ligger på et mindre fint tæppe, den skal jo også have lov at være med, selvom det er helt vildt varmt for den! ;o)
Håropsætningen skal lige øves, og så er der personalemøde i Stof og Stil! Sikke en dejlig dag det er i dag! :b
Ja, og så er jeg nået op på hele 170 læsere, hvilket da nok er noget der skal fejres på et eller andet tidspunkt! ;o) 

2 kommentarer:

  1. ja det gode vejr gør et eller andet ved en humør - jeg har hele dagen været fyldt med god energi, og er klar til at hygge mig et par timer mere, inden dynen kalder!
    Tillykke med de 170 læsere:0)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Dejligt forårsbillede af dig og fin detalje med kløverne i græsset :)

    God fornøjelse med galla!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.