lørdag den 2. marts 2013

Opdatering af gangen + mini tapetvæg

 


Billeder fra Formland-messen. God inspiration til billedvæggen!
Jeg fortsætter med indretningsprojekterne herhjemme. Jeg har fået sat Koziol kugler op i gangen, så vi har en hver. Før lå det fuldstændigt rodet sammen i nogle kasser, og det var altid besværligt at finde ens eget tørklæde blandt alle de andre (der ligner utrolig meget!) Gangen er et gennemgangsrum for hele huset, hvilket gør det stort set umuligt at indrette. Så det skal bare være så praktisk som muligt.
Dog kan der ikke være så meget i kuglerne, men det er nok også bare et spørgsmål om tilvænning.

Jeg har også fået lavet en testtapetsering af en spånplade/mdf plade? Det er meningen at jeg skal have tapetseret en stor en af slagsen, der kan gøre det ud for en tapetvæg i stuen. Problemet er bare, at selv den lille plade er buet en anelse, hvilket jeg frygtede ville ske. Måske det har noget at gøre med, hvordan den tørrer.  
Har I nogen erfaringer med den slags?



10 kommentarer:

  1. Det ser fedt ud med de der kugler på væggen. God idé, selvom de ikke rummer så meget.
    Jeg ved ikke med din plade! Måske den retter sig, når den er helt tør. Ellers skal den nok have et lag maling til ligesom at forsegle, inden man tapetserer!
    Kate

    SvarSlet
  2. Mdf suger jo helt vildt til sig, så det kan nok ikke undgås med mindre den tørrer under pres, eller skrues op på væggen, så snart den er tapetseret, så den ikke kan give sig.
    Du kan jo også skrue pladen op, før du tapetserer. Det giver en lille udfordring med kanterne, men mon ikke det kan løses ved at lade den sidde en millimeter eller to ud fra væggen vha spændeskiver og så kan du også tapetsere over skruerne ;)

    Kh Line

    SvarSlet
  3. God ide med de kugler :) Det ser tilmed godt ud.. God weekend.

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med de Koziol kugler - det ser super godt ud :)

    SvarSlet
  5. Jeg er SÅ vild med de opbevarings halvkugler. Sådan nogen er jeg simpelthen også nødt til at have snart!

    SvarSlet
  6. Hvor ser det fint ud med kuglerne, jeg må dog erkende at min familie roder for meget til gennemsigtig opbevaring ;) Billederne er også rigtig flotte!

    SvarSlet
  7. De er så fede de halvkugler. Må jeg spørge hvor du har købt dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne! Jeg har faktisk nogle i overskud, hvis det kunne være noget? Skriv evt mail til mig på Julia-runge(@)hotmail.com :)
      Ha en dejlig søndag!
      Mvh. Julia

      Slet
    2. Fedt. Har sendt dig en mail :)

      Slet
  8. Hej Julie

    faldt lige over dit gamle indlæg her. :) Hvor har du købt de kugler? De er super fede!

    Hilsen Michelle

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.