tirsdag den 5. juni 2012

Et vitrineskab er flyttet ind!

Mit færdigmalede vitrineskab til stuen er langt om længe kommet på plads. Jeg besluttede mig mod forventning at droppe tapet på bagvæggen. Og det er jeg simpelthen SÅ glad for at jeg gjorde! :o)
Skabet er spraymalet med Belton Molotow Premium i farven Creme Blue Pastel nr. 114.
Hvis du vil se flere sprayfarver i brug, kan du kigge forbi her og her hvor jeg har samlet en masse koder :o)
I dag har jeg også fået tapetseret det blå vitrineskab, som jeg også viste frem i går. Det er bare blevet sindssygt godt, og jeg glæder mig så meget til at vise jer resultatet!


22 kommentarer:

  1. Det er virkelig smukt og fyldt med lækre ting!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. det er virkelig fint, elsker den blå farve :)

    SvarSlet
  3. Herligste farge!!
    ..La raskt merke til det NYDELIGE teppet ved siden av..Så utrolig fint..
    *ønske seg*

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Det er også et af mine yndlingsfund! Måtte slæbe det med i toget i 4 timer i armene fra København til Århus. Udover min kuffert og taske :) Men det var det hele værd! ;)

      Slet
  4. Så fint, er enig med tapeten, det ville være så synd! Skabet skal nydes som det er i dens smukke farve!

    SvarSlet
  5. Det er simpelthen så fantastisk. Så flot og godt du undlod tapetet. Det kan være super flot men skabet her er smukt i sig selv!!

    SvarSlet
  6. Det er blevet rigtigt flot

    SvarSlet
  7. Lækker farve det har fået. Ja jeg vil give dig ret i at det var godt du ikke fik sat tapet indeni skabet. Det virker mere roligt med den ensfarvede baggrund i skabet.

    SvarSlet
  8. Ååå, vilket fint skåp! Härlig färg!

    SvarSlet
  9. Det er da bare blevet så flot! Og jeg synes, det var helt rigtigt af dig at droppe tapetet, det ville være blevet for rodet. Det ser super ud sådan dér :-)

    SvarSlet
  10. Tak piger! Hvor er i søde! Det er rart at høre at i også er enige! ;)
    Ha' en dejlig dag! :)

    SvarSlet
  11. Rigtig fint skab, du har fået malet, og godt du ikke valgte at putte tapet i baggrunden af skabet. Kan se, at vi blogger om de samme ting, er bl.a. selv meget kreativ, måske du havde lyst til at se min blog og blive fast læser?

    Mvh en fast læser
    madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Dejligt med opbakning til mit valg ;)
      Kigger da lige forbi din blog! :)
      Kh. Julia

      Slet
    2. Tusind tak, det jo altid rart med et med par faste læsere:-)

      Slet
  12. Hvor er det et skønt vitrineskab. Det er bare en fin farve.

    Har lige fundet bloggen og kigget rundt. Hvor har du mange fine ting:-)

    Får helt lyst til at male.
    Hvor mange gange er skabet malet?? Og hvor langt rækker en dåse sprayfarve?

    Jeg er klar....

    Mvh Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne!
      Tak skal du have! Tror måske en 3-4 lag, men de er også meget tynde. Ellers løber malingen. ;) Og man behøver ikke vente mellem lagene. Man starter bare i den ene ende og vender så tilbage til start når man når hele vejen rundt. Men det afhænger selvfølgelig af, hvor stort det man maler er ;P Jeg har brugt 4 sprays til dette skab. Men der går også meget til spilde, når der er ruder. :)
      Kh. Julia

      Slet
  13. Hej Julia,
    Hvor er det bare et fint skab - hvor har du fundet det henne?
    Hilsen Sabine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sabine! Det er desværre fra et loppemarked, og hende jeg købte det af, fortalte at hendes far selv havde lavet det..
      Så det er nik desværre svært at få fat i et magen til :(
      Kh. Julia

      Slet
    2. Øv hvor ærgeligt ! Tak fordi du svarede :)

      Slet

I love comments and I appreciate every single one of them.