mandag den 18. marts 2013

Et lille forsøg

Som mange andre bloggere, prøver jeg mig også frem med Bloglovin.
Det kunne jo være rart, hvis jeg kunne følge med I hvor mange læsere jeg får, statistikker osv. Det er jo sjovt at se, hvad I bedst synes om at læse og hvordan I finder min blog.
Ifølge Bloglovin skal jeg sætte følgende link ind på min blog i et indlæg. Så skulle bloggen være registreret som min. Lad os se om det virker ;)

Hvis I fortsat vil følge bloggen, er I mere end velkomne til at kigge forbi :)

Follow my blog with Bloglovin


3 kommentarer:

  1. det virker! (-: mit virkede ikke, så har opgivet bloglovin

    SvarSlet
  2. Jeg har fulgt din blog via bloglovin rigtig længe og har også min egen blog linket til bloglovin. Det er dog de færreste af mine læsere der kommer derinde fra. Det er synd der ikke er flere, der har fået øjnene op for bloglovin - synes det fungerer super godt!

    SvarSlet
  3. Jeg bruger også Bloglovin til at følge blogs og synes det fungerer så godt! Min egen blog er også tilmeldt derinde, men jeg synes ikke jeg kender andre der læser blogs derigennem. Det er ærgerligt, da det jo ellers er ret smart. g det ville være rart at vide om ens læsere er tilfældige eller om der er nogle faste imellem :)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.