søndag den 17. februar 2013

Shopping








Jeg kom vidst til at gå lidt amok i morges. Der er lige nu tilbud i webshoppen, rk design, der føres af kvinden bag bloggen Weekday Carnival. Hun laver simpelthen de fedeste ting, og har længe været forelsket i b.la. hendes bordskånere. Jeg mangler faktisk også nogen, så nu er de købt. Et par prints kom også i kurven, på trods af at der ikke er mere plads på væggene. Glæder mig til at vise jer tingene når de kommer frem. Kan se at op til flere af tingene i hendes shop er ved at være udsolgte, så hvis I skal have noget med, skal I nok skynde jer ;)
Overvejer lidt at sælge ud af nogle af de prints jeg har hængende, det kan jo være godt med lidt udskiftning engang imellem.
Håber I alle har haft en god uge, og ikke mindst weekend.
Jeg nupper lige endnu en uges ferie, inden jeg skal begynde på HGS! :)

9 kommentarer:

  1. Så godt dine pins i går. Lækre sager det hele, og nu har hun stort set udsolgt af alt. Jeg ville gerne ha haft fingerne i Tow moon plakaten, men den er desværre helt udsolgt.

    SvarSlet
  2. Ja, det går stærkt sådan noget! Var også heldig lige at se det med det samme da hun postede et indlæg om det. Two Moon plakaten var allerede udsolgt da jeg købte mine ting, men lidt efter kom den på igen. Måske nogen fortrød ;)Haps sagde jeg ihvertfald :)

    SvarSlet
  3. Pokkers... Alt det jeg gerne ville have haft fingrene i er udsolgt. Nå men så sparede jeg da de penge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan må man se på det engang imellem ;) Plejer altid at ærgre mig over at jeg ikke købte alt det jeg gerne vil have. Når jeg fortryder er det jo som regel udsolgt. Godt jeg helgarderede mig. Men bare rolig. Har altså ikke købt alt på billederne ;)

      Slet
  4. Kan godt forstå du gik amok derinde!!!

    SvarSlet
  5. Kan da sagtens forstå du kunne købe så mange fine ting derinde :)

    SvarSlet
  6. Uhmmm shopping :) Nok meget godt jeg ikke vidste det - der var mange lækre sager!
    God ferie - gid det var mig ;)

    SvarSlet
  7. Jeg er helt pjattet med Meow-katten. Hvor har du den fra?

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.