onsdag den 31. oktober 2012

Royal Copenhagen


Et af mine absolutte yndlingsmærker er Royal Copenhagen, så jeg glæder mig til november, hvor de åbner deres helt egen butik i Århus. 
Det er nu noget specielt at gå ind i en butik, der kun fører ét mærke, og som derfor har et kæmpe sortiment!
Sidste torsdag var jeg til Royal Copenhagen workshop i Inspiration. Den blev aflyst sidste gang, da der var sket en misforståelse mellen maleren og butikken. Som kompensation fik alle, der var mødt op to mega mussel kopper! Virkelig en god måde at håndtere det på! :) Jeg havde desværre været nødt til at sende en veninde afsted i stedet for mig, da det var samme dag som min farfars begravelse. Da vi var færdige fik vi endnu en kop - denne gang med alm. musselmalet mønster. De forstår da virkelig at sørge for god kundeservice! :)
Jeg synes sagtens at jeg kunne mærke, at det var anden gang jeg prøvede det. Håber bare at det så også kan ses på den færdigbrændte tallerken! ;)
I må alle have en rigtig dejlig dag!












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.