søndag den 28. oktober 2012

Efterårs stemning


Jeg begynder så småt at komme i pre-julestemning. Vi har julepyntet Salling de sidste 14 dage, og der skal godt nok meget pynt til, for at dække så stor en butik! Vi har ihvertfald ikke kedet os.
Vinduerne ud mod strøget er også blevet afsløret i dag. Vil tage billeder af dem i næste uge, så jer der ikke bor i Århus også kan se dem. De er virkelig blevet fine!
Den hyggelige efterårsstemning hersker efterhånden også derhjemme. Men kan man undgå andet med levende lys, ild i brændeovnen og en lille smule ondt i halsen? Typisk efterårsstemning ;)
Og så faldt jeg selvfølgelig også over denne smukke lærkegren på min gåtur i sidste uge. Synes de er så smukke og emmer af jul og vinter.

Mon det er for tidligt at pynte op til jul allerede nu? ;)










4 kommentarer:

  1. Så koselig. Og utrolig stilig med det sjakkmønstrede gulvet. God søndag. D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver også mere og mere glad for det :)

      Slet
  2. Jeg er ikke rigtig nået til juleriet endnu, andet end i tankerne ift. julegaver, kalendergave mm.
    Ved du er glad for Kähler, så kik forbi min blog, hvor jeg har et Ora ur på højkant...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg godt. Er selv begyndt på julegavekøbene ;) Har tilmeldt mig konkurrencen. Det er bare SÅ lækkert det ur!
      Kh. Julia

      Slet

I love comments and I appreciate every single one of them.