onsdag den 4. april 2012

Nye ting





I går var jeg et smut inde i byen, og fik shoppet lidt lækre sager! :o) Har planer om at lave et pudebetræk af Hay viskestykket, som set inde ved "Mental forstoppelse". Det kunne simpelthen passe så fint til vores sofa. Derudover fik jeg også købt to Mormor ribbed kopper fra Normann - til bare 50 kr. stykket! Disse og kanden er lige nu på tilbud i Bahne ;o) I søstrene Grene fandt jeg fine neon farveblyanter, som kunne være fine på et billede til stuen :o)
Cupcakes fra i søndags, hvor mine bedsteforældre kom på besøg med min lille kusine, der var så sød at hjælpe med at pynte :o)

Mit karse er ved at være oppe og pynter nu fint i mit loppefund fra Lyngby Porcelæn! Er vild med den lysegule farve :o)
I dag står den ellers på tøjvask, og så er det vidst tid til at så lidt sager, der kan stå i udestuen!
Er forresten super glad for, at så mange af jer har lyst til at deltage i min giveaway! Det er skønt at få lov til at give noget tilbage til jer (eller ihvertfald 6 af jer ;o) )
Til jer der endnu ikke har deltaget kan i gøre det lige her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.