tirsdag den 3. april 2012

Nye sko + kommentar forbedringer











For snart et par uger siden købte jeg disse ballerinaer fra Pieces - sat ned til bare 100 kr! Er helt vild med kombinationen af nude og sart karrygul. Det kræver bare lige, at man får gået dem til, hvilket jeg forhåbentligt kan komme til nu hvor jeg helt har smidt krykkerne og rent faktisk kan gå rundt omkring :o) Hvilken frihed! ;o)
Lige til info, så har jeg nu gjort det meget lettere for jer at kommentere her på bloggen - I behøver ikke længere at bruge en masse kostbar tid på at skrive ulæselige ord, hvilket forhåbentligt øger jeres lyst til at kommentere rundt omkring. Det gør det ihvertfald i mit tilfælde :o)

10 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine :) hvilken Pieces købte du dem i?

    Klem Pernille

    SvarSlet
  2. Ja de er da fine og kalder på sommer :o)

    SvarSlet
  3. Ja, ikke!? De er købt i Pieces Storcenter Nord, hvor de en enkelt dag var sat ned. Men har lige set dem i Bruuns galleri i dag til 150 kr. ;) De koster vidst 300 normalt :)
    Kh. Julia

    SvarSlet
  4. Fedest :) så tror jeg lige jeg skal forbi Bruuns!

    SvarSlet
  5. Det kan jeg godt forstå! De var der også i en marine med sorte snuder - også til 150 kr. De var SÅ tæt på også at ryge med mig hjem! ;)

    SvarSlet
  6. Jeg tror vist også at jeg skal en tur i Bruuns. Tak for tippet - de er skønne! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du hellere komme snarest. Tror de ryger hurtigt ;o)

      Slet
  7. Fik lige det sidste par i str 38 i Bruuns i dag... og kom altså også til at købe de blå, meeen nu var de jo på tilbud og jeg bor nærmest i mine ballerina-sko om sommeren :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! De er nemlig også SÅ fine i blå! Så har du også lidt at variere med gennem sommeren, så det giver da meget god mening ;o)
      Jeg bor også i ballerinasko så lang tid det kan lade sig gøre ift. vejret - det gør altså også, at man bedre kan forsvare købet :D
      Kh. Julia

      Slet
  8. har også lige købt dem forleden! Dog til 150. ;(

    Hvordan får man det gjort lettere at kommentere på ens blog? Er det nemt at indstille, kan ikke finde ud af det! KH EMilie

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.