søndag den 25. marts 2012

Weekendhygge





I denne weekend har den stået på ren afslapning. Fredag stod den på pita-pizza, hygge og x-factor i fjerneren. Heldigvis blev det den helt rigtige vinder, efter vores mening ;o) Er i enige?
Lørdag var jeg på loppemarked, og fandt tonsvis af gudeskønne sager! Et af mine fund har jeg allerede i dag  fået spraymalet, og tror det skal op og hænge i morgen. Det er med at holde gejsten for et projekt, når man endelig er i gang ;o)
Derudover har weekenden budt på masser af afslapning i solen, en tur på stranden og en masse billedredigering! Rigtig dejligt med jeres hjælp i forrige indlæg. Tror jeg har knækket koden nu :o)

Håber i har hygget jer ligeså meget som jeg har? 
En lækker give-away er forresten på trapperne! I kan godt glæde jer! :D

5 kommentarer:

  1. Det er i hvert fald nogle skønne billeder. Rigtig lækre ting du har. ;)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare dejligt og hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder - hvor ser det super hyggeligt ud!!
    Og jeg er slet ikke misundelig på de Royal Copenhagen ;)

    SvarSlet
  4. Ida var den rigtige vinder :-) Jeg venter spændt på give-awayén!

    SvarSlet
  5. Tak skal i have! Det var også en helt igennem skøn weekend! :D

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.