søndag den 4. marts 2012

Godmorgen

Har lige været oppe, for at forberede dejen til morgenens nybagte boller. Med denne smukke himmel udenfor!
Er blevet sat lidt tilbage i forløbet med min forstuvede fod, da den mærkeligt nok er begyndt at hæve igen. Så den har stået på konstant liggen med benet oppe i den her uge, og til det har det måske ligefrem været en hjælp at jeg også har haft et par dage med influenza. ;) Det er dog ved at være ovre, og nu glæder jeg mig bare helt vildt til at komme igang i cupcake fabrikken igen, efter 3 ugers kedsomhed :)
Tror jeg vil vaske tøj i dag og sy! Hvad har i af planer?

4 kommentarer:

  1. Øv med den fod, forhåbentlig bliver det snart bedre! Her er bollerne også lige ved at være klar til ovnen, og udover tøjvask byder dagen på hygge med mødregruppen, herligt :o) Rigtig god søndag til dig!

    SvarSlet
  2. Nu er jeg ikke læge, men jeg har også haft forstuvet fod engang, og fik at vide af lægen, at foden skulle bruges. Han foreslog faktisk, at jeg lånte sådan et balancebræt med en halvkugle nedenunder og hoppede op på det og trænede foden. Det råd valgte jeg at overhøre, men når du skriver, at du har siddet med din fod oppe og at den er begyndt at hæve, så tænkte jeg, at du måske skal være opmærksom på, om du giver den den rette behandling.
    Knus og god bedring....
    Kate

    SvarSlet
  3. Stakkels dig, håber at din fod snart er fit for fight igen :o) Her står den også på syning og ellers bare søndagshygge.
    Rigtig god dag!

    Kh. Irene

    SvarSlet
  4. Tak skal i have alle sammen :o)
    Tror vidst det er meget typisk søndagsbeskæftigelse med bagning og syning for os bloggere ;o) Lækkert er det ihvertfald!
    Det er desværre lægen der siger den stadig skal være opad når jeg sidder stille, og at jeg skal vente lidt med genoptræningen. Men med et tidsperspektiv på 3 måneder før jeg må løbe eller dyrke motion, passer det måske også meget godt. Det kræver måske bare sin tålmodighed. ;o)
    Men hellere være lidt for rolig nu, så jeg snart kan komme igang igen :D
    Kh. Julia

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.