onsdag den 17. august 2011

Yndlingsfarve(r)

Skålesæt fra Bilka til bare 70 kr. for alle 4!


































Disse farver er for tiden nogle af mine yndlingsfarver, udover især mintgrøn, hvilket minder mig om at jeg da lige skal have trukket en vinder i den der konkurrence ;o) Har siden vi flyttede fra den tidligere lejlighed ikke rigtig haft særlig meget overskud pga. en masse tumult på hjemmefronten. Håber snart det bliver bedre! Der flytter ihvertfald nogle dejlige nye mennesker ind i huset om ikke så længe, og det bliver SKØNT! :o) Og lige præcis i dag har jeg også endelig fået internet, som i FAST internet! ;o)

Lige nu nyder jeg bare at det er mit hus, og prøver at se det som positivt, at jeg stadig har næsten alle muligheder åbent mht. indretningen! Det bliver dejligt at komme i gang med noget af det jeg elsker allermest, og kan allerede så småt mærke at det bliver mere og mere hyggeligt at være her! ;o)
Men hermed en lille forklaring på den sidste tids fravær, hjemmet indbyder lige pt. ikke til en masse billeder, men det kommer forhåbentligt snart! :o)



1 kommentar:

  1. Kære Julia

    Dejligt du er tilbage:-) Og at det går bedre. Det er altid super svært, når der er problemer på hjemmefronten - sådan noget er der vist i alle familier - livet går jo op og ned. Men nemt, det er det ikke.
    Jeg håber, du kommer helt oven på igen inden længe.

    KH
    Anna

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.