torsdag den 18. august 2011

Glæder mig som et lille barn!
































Har i dag fået at vide at jeg skal med på Formland!! Det er i forbindelse med mit arbejde ved Inspiration, og jeg kan næsten ikke fatte at jeg rent faktisk er så heldig at komme afsted og får mulighed for at suge al den inspiration til mig! Har virkelig gerne villet afsted de sidste par gange det er blevet holdt! Især efter at have set billeder inde ved hende her, fra da hun var afsted for et år siden ;o)
I dag har jeg så fået kigget nærmere på hvem der kommer, og må indrømme at mit hjerte bankede lidt hurtigere (og at der måske også kom et lille GISP), da jeg så hvor MANGE fede stande der kommer til at være!? Glæder mig især til at se Manostiles, som jeg først for nyligt har stiftet bekendtskab med. De der kopper i melamin er da ALT for fede! Og så til bare 39 kr.!
Tror heller jeg må kigge lidt derinde i morgen, for det er da noget der får humøret til at stige! :o)
Måske jeg laver endnu et par indlæg med flere favoritter, bare så i kan blive lidt misundelige hvis i ikke skal afsted :D


1 kommentar:

I love comments and I appreciate every single one of them.