lørdag den 23. juli 2011

Ubegribeligt

Skøn buket fra vores dejlige have..






































Som mange andre har jeg i dag været ret så påvirket af terrorangrebet i Norge.

Det er først i løbet af i dag, at jeg har fundet ud af, hvad der helt præcis er sket, og det er mildest talt chokerende. Føler virkelig med alle de involverede og håber, at man finder de sidste savnede, så det ikke viser sig af flere liv er gået tabt.
At der findes sådanne mennesker er mig ubegribeligt.

2 kommentarer:

  1. Jeg er ligesom dig meget påvirket af tragedien i Norge. Det er ubegribeligt at nogen mennesker kan gør sådan noget. Ord slår bare ikke helt til i disse situationer.

    Kærlige tanker Kate

    SvarSlet
  2. Hejsa. Jeg står også uforstående overfor det, der er sket deroppe - ganske forfærdeligt!!
    Men jeg kan måske trøste dig med, at jeg gerne vil følge med på din blog og jeg synes, den er super fin :)
    KH Anna

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.