lørdag den 23. juli 2011

Takket være Telmore..

Er jeg nu tilbage i blandt jer ;o) Er blevet sponsoreret med sådan en lille sag det næste stykke tid, når jeg nu ikke har internet i det nye hus endnu.
Det kan virkelig anbefales til os der står i flytterod, og ikke har lyst til at undvære internet. Man sætter bare usb'en i computeren, logger på, og så er man online. Det er virkelig overraskende nemt at bruge, og at installere. Computeren gør nemlig det hele for dig. :o)
Og det fedeste af det hele er, at man kan tage det med sig overalt!
Tidligere har jeg f.eks. ikke kunnet være på nettet, så snart jeg stod med foden på den anden side af min hoveddør, og det kan altså godt blive lidt anstrengende i længden, hvis man gerne vil ligge og høre radio, mens man soler sig i haven (som jeg nu er ejer af!) ;o)

Hvis det kunne være noget for jer, så kig endelig forbi lige her, hvor i kan se og læse mere om det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.