fredag den 24. juni 2011

Ugens projekter








Mit cupcake-broderi er nu kommet i glas og hjemmemalet ramme, med noget af mit nyindkøbte musselmalede gavepapir. Har både fundet det med blå, pink og sølv i Bahne, og til kun 20 kr. pr. stk. :o) Min vintagepude er ankommet, og er ENDNU finere i virkeligheden! Der er så mange fine detaljer! Pungene har jeg syet til Stine, og så får jeg en god stak libertystof retur ;o)
Det lille bord har jeg snuppet ved storskrald, og det passer da rigtig fint til mine krydderurter!
De smukke stilletter købte jeg på Ingerslevs loppemarkedet i søndags, og de er fra Pura Lopez og kostede før 1700 kr ;o)
Og sidst men ikke mindst er her et billede af en for nyligt afleveret studentergave. Elsker virkelig mit nye gavepapir ;o)

3 kommentarer:

  1. Det papir kunne jeg da rigtig godt tænke mig at få fat i, håber de har det endnu.
    god weekend
    Eva

    SvarSlet
  2. Hej Julia.
    Gave papiret, er det tilfældigvis noget du ligger inde med og gerne vil sælge?
    :D
    Hilsen Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mia!
      Jeg har stadig noget tilbage af det. Hvor meget skal du bruge? :)
      Kh. Julia

      Slet

I love comments and I appreciate every single one of them.