søndag den 8. maj 2011

Klargøring til loppemarked








































Jeg er i fuld gang med at sortere ting til loppemarkedet på Ingerslevs Boulevard. I går var jeg i gang med mine elskede tapeter! Dem på billedet kan bl.a. købes billigt i A4 størrelser! Nogle af dem også i større stykker. :o) Tænker at A4 er en god størrelse hvis man vil beklæde nogle småting, eller bl.a. bruge dem til at lave en æske som min med patchwork af tapet. Det er også nemt lige at tage et ark ud af mappen, frem for at man skal stå og klippe af alle de forskellige ruller, ligesom jeg gjorde sidste gang.
Det vil stadig være muligt, men dog ikke i så høj grad som sidst. ;o)
Regner også med at lave nogle blandede pakker med forskellige tapet- og papirstykker som ca. passer i størrelser til sættekasser. 

I dag tror jeg den står på sortering af stof. Spørgsmålet er bare hvorvidt jeg skal klippe det i mindre stykker til en fast pris pr. stykke? (Eks. 100 x 50)Eller lade det ligge i store stykker? Så kan det bare være lidt svært at regne sammen hvor meget stof der er for, og så skal jeg hele tiden stå og prissætte de forskellige stykker, hvilket også tager sin tid ;o)
Hvad foretrækker i?

3 kommentarer:

  1. du kunne måske have en meter pris på stoffet ?

    SvarSlet
  2. Hej Julia
    Tak for din besked,har du fået min mail?
    Mvh Mia

    SvarSlet
  3. Ikke nogen dum idé med meterpris. Problemet er bare når størrelserne varierer meget, og ikke nødvendigvis har en særlig stor bredde hvis du forstår. Hvis stykket nu er kvadratisk :s
    Men tror helt sikkert, at det vil være en god idé at prismærke noget af det, eller ihvertfald finde en pris pr. stykke, og så bare klippe nogle få, så man stadigvæk kan få større stykker? ;o)

    Jeg har lige sendt en mail retur til dig Mia :P

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.