fredag den 17. december 2010

Kan vi SÅ lige sætte farten lidt ned!?

Billeder af den fine belysning i København

















Jeg føler seriøst at verden er ved at ramle sammen om mig for tiden.
Ærgrer mig inderligt over, at julemåneden snart er overstået, og at jeg ikke føler at jeg har fået det bedste ud af den. Al tid og energi er blevet brugt på flytning. Lidt hjælper det dog at gense billeder fra Københavner-turen. Elsker lysene i mørket og de hjælper UDEN tvivl på den gode julestemning ;o)
I morgen skal jeg lave konfekt med min mor og søster, og søndag skal jeg besøge mine bedsteforældre. Og det bliver med sikkerhed også skide hyggeligt! :o)
I må have en fantastisk weekend! Og så må i nok lige bære over med mig det næste stykke tid, for overskuddet er ikke lige på det højeste. Kreativiteten er også stort set forsvundet for en periode. Overskuddet vender nok tilbage på et eller andet tidspunkt ;o)

1 kommentar:

  1. Håber weekenden får dig i rigtig godt julehumør igen! :-)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.