lørdag den 8. januar 2011

Et forsinket glædelig jul og godt nytår!

Billeder af min julepynt fra Stine












Julepynt ved min veninde Katrine og hjemmepyntede kager!
















Selvom det er ved at være et stykke tid siden, så håber i alle har haft en fantastisk jul og et dejligt nytår! :o)


Jeg har haft gang i at indrette mit nye og forholdsvis lille hjem og har endelig fundet alle de møbler jeg skal bruge. Nu skal der bare sorteres i alle mine krea-ting, det sidste stof skal flytte ind, julepynten ud, og så skal der findes nogle lamper! Skal både finde arbejdsbelysning over mit skrivebord, loftsbelysning på værelset, sengelampe og lampe til køkkenet. Det eneste jeg har klar er lampen over vores spisebord, og den bliver hængt op i dag! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.