lørdag den 26. juni 2010

Teko modeshow og retrostof

I går aftes var jeg til modeshow i de fineste omgivelser på Aros. Det var afgangsklassen på Teko der skulle vise deres kollektioner frem, og i kan tro de var fine! Der var omkring 500 mennesker, deriblandt Eva Kruse, der jo om nogen ved noget om mode!

I morgen står den på studentergilde for min familie. Glæder mig til at se dem alle sammen! Dagen i dag har stået på dimission og derefter pyntning samt klargøring til i morgen. Har fundet en alternativ måde at lave flagranker med servietter. Der kommer formentlig en lille guide om et par dage ;o)
I løbet af dagen fik jeg et lille besøg. Min venindes storesøster kiggede forbi med en lille studentergave til mig. Hun havde fundet det fineste retropudebetræk i en genbrug :o) Det er det på det øverste billede. Det nederste stof har jeg byttet med Mirjam!
Nu vil jeg smutte i seng, så jeg er frisk i morgen! I må sove godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.