lørdag den 1. maj 2010

Nederdelen og byttehandler




























Langt om længe er jeg blevet færdig med denne nederdel til min kusine. Den er netop blevet sendt afsted i dag, sammen nogle andre ting der bare hele tiden er blevet skubbet frem pga. afleveringerne. Beklager derfor den lidt længere ventetid..
Stoffet i venstre hjørne på det øverste billede er byttet med Frk. TingelTangels Univers
Stoffet på det nederste billede var nogle der mildest talt tog pusten fra mig. Byttede nogle punge og noget stof med én fra trendsales, og fik dette til gengæld! Stoffet i midten er et helt dynebetræk med kæmpe blomster, som vidst bare skal forblive betræk til dynen ;o) Resten kom som lidt af en overraskelse, da det var en blandet pakke. Så jeg blev godt nok overrasket! Glæder mig til der bliver tid til at sætte en saks i det :o)
Har nogle timer fri nu, værelset er klaret, interviewet gik fint, så nu vil jeg sy nogle punge færdige, der bare har ligget klar og ventet i et stykke tid efterhånden. Ha' en dejlig lørdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.