fredag den 30. april 2010

Pyyha

Har i denne uge haft nogle af de mest stressede dage i hele mit liv. Uden at overdrive.
Har ikke set nogen som helst af de programmer, jeg plejer at se i fjernsynet, og har konstant skrevet opgave. Har ikke engang haft tid til at læse blogs indimellem, og da slet ikke til selv at skrive.
I går skulle vi aflevere eksamensrapport i beklædning kl. 15.30 og til den sidste skolefest bagefter (som jeg hurtigt tog hjem fra, pga. en vidunderlig engelsk synopsis, der gav mig dårlig samvittighed!). Den skulle nemlig afleveres i dag inden kl. 24.00, og pga. de mange andre afleveringer var blevet skubbet lidt hen. Så det har jeg brugt hele dagen i dag på, og har først lige afleveret for lidt siden. SUK. Glæder mig til at holde ugens første fridage her i weekenden :o) Inden næste uge går løs.
I morgen skal jeg interviewes af min venindes storesøster, der er journaliststuderende. Vi skal snakke lidt om min passion for retrostoffer og genbrugsfund. Bliver spændende ;o)
Og så skal der vidst og lige ryddes lidt op og gøres rent. Ved ikke hvad der ligner hjemme ved mig, efter en uge med løben frem og tilbage, og ingen tid til at lægge tingene på deres rigtige pladser!
Men nok snak fra mig af. Nu vil jeg nyde et afsnit af Grey's Hvide Verden og bagefter gå i seng. Trænger til søvn! Ha' en vidunderlig weekend til jer der læser med! :o)

1 kommentar:

  1. Rigtigt god weekend til dig med, det lader til at være vel fortjent! Husk at smide interviewet ind så vi kan læse det ;)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.