onsdag den 7. april 2010

Jeg elsker gaver!

Elsker at få gaver, selvom man rent faktisk selv har købt det eller byttet sig til det.. Det gør dog ikke at man bliver mindre glad for det! :o)
Har i dag modtaget disse fine stoffer fra Sara.



















Og i går fik jeg en masse fint tapet fra min bedstemors veninde, og der var selvfølgelig lidt retro i blandt ;o) I dag modtog jeg også hjertebanke-tapet fra Emilie, men da kameraet begyndte at strejke efter billedlig dokumentation af Saras gave, må resten komme i morgen! I kan godt glæde jer!
Kan da lige se at jeg har glemt at reklamere for en af de bedste give-aways i mands minde. Nemlig den fra Krudtuglens Mor! Hun udlodder nogle smukke ting lavet i retro stoffer, og jeg synes da bestemt at i skal tage et kig forbi, i kan nok lige nå det! :o)




















Ha' en god aften derude!

1 kommentar:

  1. godt at se det er kommet frem til dig håber du er glad for det :)

    Kh Sara

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.