mandag den 5. april 2010

Hjerter skal der til!




















Er helt vildt stresset for tiden.. Skal aflevere eksamensopgaver de næste par uger og det tager meget af min tid.. Så i må undskylde hvis jeg tager lidt lang tid om at svare på mails osv..
Billederne er fra i dag og i går, hvor jeg har været ved at sy en fødselsdagsgave.. Jeg skal love for at der lige pludselig blev mange hjerter at sy på, men det betyder jo ingenting så længe modtageren bliver glad for det færdige resultat! :o)
Har i dag også været ved at male, så jeg er klar til snart at sætte tapet på forskellige ting.. Er der forresten nogen der ved om man kan bruge voksdug og stof som tapet. Vil nemlig beklæde enderne af nogle kasser, men er bange for at limen trænger igennem stoffet..
Håber i alle har haft en god påske og så er det desværre ved at være tid til lidt hverdag igen.. ;o)

3 kommentarer:

  1. Jeg har set et eller andet sted, nogen som beklædte noget træ med stof og det blev helt fint. Så det kan du sagtens. - husk at bruge lim som bliver gennemsigtigt når det tørre (det står som regel på pakken)

    SvarSlet
  2. Jeg har set én der beklædte hele sit køleskab med voksdug, så det kan man også:-)

    SvarSlet
  3. Hej Julia
    Tak for din søde kommentar på min blog.
    Jeg kommer forbi Stof og Stil i Tilst ofte...helt sikkert, for jeg skal arbejde i Århus.

    Karen

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.