onsdag den 3. marts 2010

Sol og sommer


















Er her ikke helt endnu, men ikke desto mindre føler jeg i dag at den er godt på vej! :o) Har spist lækker is, nydt det dejlige vejr, senere skal jeg ud med hunden og sidst men ikke mindst skal jeg være sammen med en veninde i aften og sy en masse skønne ting!
I går var jeg så heldig at finde en super fin 50'er-kjole, som udmærket kunne bruges til galla. (endnu en ting der er med til at fremprovokere følelsen af sommer) Er dog meget i tvivl da jeg vil lave overdelen om, så den er mere simpel. En anden ting der er vigtig for mit valg er selvfølgelig også prisen. Den kostede 500 kr, men der blev slået 50 kr. af prisen fordi lynlåsen ikke duer. Men printet, det elsker jeg
Hvad synes i? Ville den kunne du til galla? Og er den "fin" nok til det, på den galla-agtige måde ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.