lørdag den 7. januar 2012

Velkommen til 2012













Håber i alle har haft en god jul og et godt nytår!? :o)
Jeg har mildest talt haft sindssygt travlt i december måned. Så det har været rart med at afbræk fra bloggeriet og i stedet få frigivet den tid man normalt bruger på den slags.
Jeg har haft en fantastisk jul og en dejlig dejlig nytårsaften! Tror lige i får lov at se nogle af gaverne inden så længe. Der er nemlig MANGE gode! ;o)

I dag har jeg malet videre på et maleri jeg er i gang med. Havde bare ikke noget sted at stille det, så det blev op af bordbenene ;o)
Den mørke gule er i virkeligheden samme farve som den lyse, og den lyse er i virkeligheden neon gul. Og det orange og pink er også i neon. Så der er masser af PANG-effekt! ;o)
Synes bare der mangler et eller andet før det er helt færdig, men kan ikke sætte en finger på hvad det er.. Har i nogle ideer? Flere forskellige farver måske? 
De lækre bananmuffins har en af mine roomies bagt i dag, og kartoflerne er fra selveste nytårsaften ;b
Ha' en dejlig weekend alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage. :)

    Billedet er rigtig flot. Men jeg kan godt se at der mangler et eller andet. Syntes bare bestemt ikke det er farverne. Pas på med overkill. :) Måske noget tekst, eller et tryk?

    Fedt! Jeg havde ikke se at kartoflerne stavede 2012 til at starte med.

    SvarSlet
  2. Måske noget tryk/skrift med noget der betyder noget for dig. Måske holdt i mørkegrå eller sort.

    Jeg kunne finde på at bruge mine tvillingers fødselsdag, eller en dato hvor noget andet stort skete..

    Eller et symbol/figur o.l. der gør dig glad...

    Havde heller ikke opdaget det med kartoflerne før jeg læste første kommentar..

    SvarSlet
  3. Så blev jeg lige læser nr. 400 :-) ..

    Hold op, hvor er det et lækkert billede, med lækre farver. Men vil måske give de andre ret i at det ville se fedt ud med tryk/skrift på! :)

    / Christina
    frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Der mgl. Noget kontrast - du skal skrive noget m sort ell. En lille fin figur held og lykke

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.