lørdag den 13. april 2013

Et nyt kapitel

Billedet er lånt herfra.
Jeg skal sørme flytte. Fra mit smukke byhus med masser af plads, højt til loftet og egen have.
Men det er okay, for jeg skal have min helt egen 2-værelses lejlighed på 72 kvm. Hvilken luksus!
Det blev en lidt impulsiv beslutning. Eller, jeg havde ihvertfald ikke regnet med at det skulle være lige nu, midt i mit HGS-forløb. Jeg skal flytte ind allerede her den 1. maj, og den nuværende lejlighed skal afleveres 1. juni. Altså kommer det til at fylde det til at gå ud over resten af mit skoleforløb samt min eksamensperiode. Der er virkelig meget der skal ordnes, når man skal flytte fra en kæmpe lejlighed sammen med to andre. Især når jeg står som deres udlejer, og skal have styr på alle de regninger, vi har betalt forud og penge vi skal have retur. Pyyha.Synes godt nok det er lidt uoverskueligt!
Men jeg glæder mig til at bo i nye omgivelser. Helt for mig selv, tæt på dem jeg holder af og med masser af nye indretningsmuligheder. Jeg tror det bliver en rigtig god ting for mig.

Flytning betyder som regel også oprydning, og ved mig er det ingen undtagelse. Det betyder at der er, og kommer en masse ting til salg.
Kig forbi min profil på dba og se om der er noget der kan friste.
Mit skønne blå vitrineskab med tapet i bliver også sat til salg. (Der er 4 hylder i virkeligheden) Annoncen er dog ikke oprettet på dba endnu, men hvis det kunne være noget for dig, så send mig en mail på julia-runge@hotmail.com


3 kommentarer:

  1. Det virker til, at dit DBA link ikke fungerer. Tror linket går til din egen profil, når du er logget ind. Jeg kommer i hvert fald til dba.dk/minprofil, når jeg prøver.

    Held og lykke med flytningen - skal selv til at i gang :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende. :)

    Her rykker vi også d. 1. maj, så er også godt i gang med at rydde ud med ekstremt hård hånd og med at pakke ned.

    Held og lykke med det hele, Julia.

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
  3. Ja med en flytning er da altid meget at se til, men dejligt at du skal i noget større. Hvor skal du flytte hen, du bliver vel stadig i Århus.?

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.