mandag den 11. februar 2013

Store bagedag


I fredags flyttede en ny pige ind her i huset. Hun deler min passion for at bage, og i dag fik hun så lyst til at bage biscottis. Både en variant med chokolade og den originale slags. De blev virkelig gode.
Vi har også planer om at give os i kast med at bage et grydebrød. Har bl.a. set et usandsynligt lækkert et af slagsen ved Lisbeth med bloggen Smilerynker. Se selv her!
Jeg gik i gang med min første surdej. NU vil jeg altså i gang med at bage mit eget rugbrød. Synes simpelthen det man køber i supermarkederne er så kedeligt, og økonomien er ikke ligefrem til rugbrød fra bageren ;)
Håber I har nydt jeres søndag. Og go' ferie til jer der har den slags!
P.S. Jeg har delt surdejen i to, kan godt se det ser lidt sprængfarligt ud på billedet ;) 

Husk at I kan følge mig på Instagram under navnet julia_runge, eller lige her. Så kan man være med på beatet selvom man ikke har en smartphone. Der sker efterhånden lidt mere derinde, da det er så dejligt nemt. Men bare rolig. I skal også nok få tingene at se her på bloggen, det er bare lidt længere tid undervejs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.