tirsdag den 1. januar 2013

Rammer!



Håber I alle havde en dejlig nytårsaften! Det er altid en lidt sjov følelse at påbegynde et nyt år. Der er så mange ting man gerne vil opleve, og vi har vel alle ting vi gerne vil gøre bedre året efter. Hvad enten det er store eller små ting.:)

Den anden dag var jeg forbi en kæmpe stor genbrugsbutik. Fandt nogle rigtig fine rammer, og tilmed også med nogle ret fine billeder i. Først valgte jeg de øverste billeder pga. rammerne, men er faktisk også blevet ret vild med de originale illustrationer lavet af Mads Stage. Kunne godt se et af dem på billedvæggen sammen med en masse andre grafiske billeder. Egentlig forelskede jeg mig i rammerne, da de ville være perfekte til de broderede årstidsbilleder, som I måske har set før.
De broderede billeder har også fine rigtig fine rammer, og bliver måske som de er. Ellers kunne jeg godt finde på at brodere lidt videre, og tilføje lidt neon eller andet pang!
Guldrammen synes jeg er rigtig fin til det fine print, der er med Boligmagasinet i denne måned. Er abonnent, men har nu købt to blade for at få begge billeder. Er der ikke noget med, at abonnenter får begge billeder? Eller er det noget der sker senere hen? Kan ikke huske hvor jeg har hørt det. :)









2 kommentarer:

  1. Det er fremover man får begge tryk med når man abonnerer ;) Billederne er ret fine, syntes jeg! Godt nytår kære du, nu må vi altså snart ses.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg glæde mig til så ;) Også godt nytår til dig! Måske vi kan ses i weekenden?

      Slet

I love comments and I appreciate every single one of them.