onsdag den 12. december 2012

Vinter i hjemmet

 
Hermed lidt inspiration til dagens julegave indpakning. Jeg har fri i dag, og planen er at jeg skal have pakket alle de indkøbte gaver ind. Det er lige det der med at danne sig et overblik ;)
Alle billederne kan der findes link til på mit pinterest board, gift wrapping.


Sådan så udestuens vinduer ud da jeg vågnede i morges. Der er så heller ikke på nogen måde isoleret ud til, så det er måske ikke så mærkeligt. Dog er det måske lidt træls, at der heller ikke er isoleret fra udestuen og ind til stuen ;) Men så kan vi da mærke når årstiderne skifter :)
Smukt ser det i hvert fald ud!
Håber I alle får en dejlig dag.















3 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud, nu er jeg i hvert fald inspireret til at komme igang med nogle jule kort.

    SvarSlet
  2. Hvor er det hele bare fint...lækkert inspirerende, så mangler tiden bare til det :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige billeder. Det sorte "Merry Christmas"-tape har jeg købt med hjem fra London, så det skal da prøves af:-)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.