fredag den 20. januar 2012

Jul ved mor og far

Da jeg skulle være ved mine forældre hele julen, og først fik fuldendt min samling af kähler juletræer få dage før juleaften, kom de simpelthen med mig! Min mor lavede derfor dette fine arrangement med nogle ting der allerede stod på hylden over fjernsynet. På trods af at hun syntes det var lidt mærkeligt at jeg tog dem med. De var dog heller ikke det eneste pynt, der blev transporteret frem og tilbage ;o)
Juletræet hjemme ved mine forældre, der i år blev holdt med rødt, hvidt og guld. Fyldt med familiens traditionelle julepynt, hvilket gør at det bliver rigtig jul :o)
Stjernelysestagerne fra Medusa var noget af det min mor fik i år. Ville ønske at det var mig! ;o)
Min mors hjemmekreerede salmeengle pyntede i alle vinduerne hjemme ved dem.
Selvom mange nok har fået mere end nok af jul, og nu kun tænker på forår (inklusiv mig selv), vil jeg simpelthen lige vise lidt julebilleder frem. Og når jeg nu ikke fik det gjort i december måned, må det simpelthen blive nu. Det hører sig trods alt til :o)
I aften kommer der endnu et juleindlæg - dog hjemme fra mig selv af ;o)
Håber i alle sammen får en dejlig weekend i ro og mag.
Er rigtig glad for at i har lyst til at læse med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.