onsdag den 25. januar 2012

Forårs blomster























































































I går var en fantastisk vinterdag med klar himmel og en god fornemmelse i maven! Havde en dejlig snak med Julia, hvor vi spiste lækker gammeldags æblekage, og lagde planer for fremtiden.
Om aftenen havde jeg besøg af en god veninde og underboen, og vi fik virkelig grint godt igennem. Sådan noget er bare skønt!
I dag har jeg haft fri, og sammen med en anden dejlig veninde, som jeg ser alt for sjældent har jeg lavet disse smukke forårsblomster. Når naturen ikke er klar endnu, må vi selv producere :o)
Fik ideen fra God Morgen Danmark for et stykke tid siden, og fik lyst til at lave min egen version. Har også hængt lidt rundt omkring i huset, og tror især der skal laves lidt flere til røret i køkkenet. Sammen med min masking tape pynter det virkelig fint i køkkenet. :o)

4 kommentarer:

  1. Fine forårsblomster! Tak for igår ;)

    SvarSlet
  2. På billedet hvor jeg kan se ud i haven ligner det ret meget at du bor i det hus min veninde boede i, bare i overetagen. :)

    Virkeligt fine blomster. -Og det lyder som nogle spændende fremtidsplaner! Gid jeg vidste hvad det handler om. :)

    SvarSlet
  3. Det er da bare forårshyggefint :)

    SvarSlet
  4. De er helt vild søde og hyggelige, de blomster !
    Skøn blog du har :-)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.