torsdag den 17. november 2011

DIY i massevis!





































Der kommer efterhånden en del lækre DIY's ind på min nye blog, og opskriften på disse muffins er også at finde derinde! Synes simpelthen de er så fine, og tror helt sikkert også jeg selv skal have lavet nogle. Skal bare lige have fundet sådan noget sne-agtigt stas først ;o) Og så selvfølgelig have tiden til det. Måske i også havde lyst til at kreere lidt julepynt? (for nu er det da efterhånden okay, ikke!?) ;o)
Har den sidste uge været i fuld gang med at lave julepynt og at finde ting til mit jule- og loppemarked på søndag. Glæder mig til at vise jer hvad jeg får kreeret, lyset er bare overhovedet ikke med mig, så nu må vi se hvornår det bliver :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I love comments and I appreciate every single one of them.