mandag den 17. oktober 2011

Hverdag




























































I morgen begynder hverdagen igen for mit vedkommende. Kom hjem i går efter en fantastisk ferie, langt væk fra hverdagen, bekymringer og alt hvad jeg normalt går og tumler med. Det kræver vidst lidt af en tilvænning fra min side at vænne tilbage, men glæder mig heldigvis også en smule :o)
Inden jeg tog af sted blev min lejlighed stort set færdig. De fleste ting kom i hvertfald på plads, og det er simpelthen så vidunderligt. Mit sengebord/sofabord har fået malet bordpladen mint, og et træ fra Netto fortæller mig nu temperaturen på mit værelse ;o)

4 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage til virkeligheden!

    SvarSlet
  2. Hej Julia
    Velkommen tilbage til det efterhånden kolde DK.
    Skøn skøn termometer. Er det købt i Netto denne uge? Den kunne se godt ud herhjemme også :) mvh Trine

    SvarSlet
  3. Hei,
    Så at du lurer på om 13 sender varer til danmark? Jeg er ikke helt fremmed for det, men foreløpig konsentrerer vi oss nok om Norge. Akkurat dette vatteppet skal få ligge i butikken i litt mer enn en dag, slik at våre fysiske kunder får mulighet til å se det også.
    Ha en fin dag!
    -Ingrid, Fjeldborg:)

    SvarSlet
  4. Tak skal i have! ;o) Købte termometeret for nogle uger siden, i sådan en restebunke i Netto, så det er nok ikke sikkert de har flere.
    Ingrid: Det kan jeg sagtens forstå. Det er også bare helt fantastisk! Især når der er så koldt ;b Jeg holder øje med varer, og så må jeg jo lige give lyd hvis der er noget :D

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.