fredag den 10. juni 2011

Det første møbel




Så er der endelig købt sofa ud til det nye hus! Den er naturligvis købt i en genbrug, og har ikke kostet alverden, men ikke desto mindre er den lige præcis som jeg havde drømt om! Glæder mig usandsynligt meget til den kommende indretning! Frygter virkelig bare at vi ikke kan blive enige om hvor meget retrostof, og hvor mange farver der skal have lov til at herske i de forskellige rum! Nu bliver vi også 3 der skal være enige, frem for bare to.. 

Hvad gør i hjemme ved jer for at få lov til at tapetsere møbler, have farverige puder, og vilde sættekasser? :o) 
Jeg tager imod tips med kyshånd!

4 kommentarer:

  1. Hej Julia, jeg kan desværre ikke svare dig på spørgsmålet - men håber at der kommer rigtig mange svar på det, for jeg vil også rigtig gerne vide det. Jeg har en mand med meget skarpe meninger om hvordan der skal se ud, og han er IKKE til retro og friske farver - pyh ha det tager tid at blive enige herhjemme :)Tak for en super blog i øvrigt :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Sukro! Det er altid dejligt at få ros :o)
    Mine roomies er desværre heller ikke til det vilde retro, og har ellers lige købt en flot farverig dug, men den er åbenbart bandlyst fra fællesrummet! ØV! Håber derfor også der kommer lidt tips ;o)

    SvarSlet
  3. Kjempefin! Min kjære er heldigvis veldig tolmodig og lar meg stort sett holde på som jeg vil men liten innblanding :)

    SvarSlet
  4. Virkelig fin!
    Her hjemme virkede det, at lade ham få motorcyklen ind i stuen i vinterhalvåret - den har jeg fået trumfet meget igennem på baggrund af! =)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.