tirsdag den 21. juni 2011

Det er da bare WUNDERBART




Broderi stærkt inspireret af Rakel. Skal sidde i den lyseblå ramme og måske stilles i det nye køkken :o)
Arbejder mega meget med mit patchwork projekt for tiden og er da også kommet et godt stykke vej! :o) Glæder mig til at vise jer det en af de næste par dage. Har i dag også fået taget de sidste billeder af mit retrostof som skal til salg. Ved ikke om jeg orker at putte det hele på nettet, men hvis der er nogen der skulle have lyst til at kigge på sagerne, er i meget velkomne at kigge forbi min lejlighed i Århus. I kan bare skrive en mail til julia-runge@hotmail.com. Så kan jeg evt. også sende billeder ud :o)

1 kommentar:

  1. Tjusigt! Jag har varit sugen att brodera länge men det blir likom aldrig av. Ditt va i alla fall jättesött! :)

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.