tirsdag den 17. maj 2011

Ledige stande på Ingerslevs loppemarkedet

Så er der kommet op til flere ledige stande på Ingerslevs Loppemarkedet. Det ligger desværre der hvor vi står og skal flytte, så kan ikke selv deltage, men det er uden tvivl en rigtig god mulighed for at få solgt ud af gemmerne!
Derfor synes jeg da lige i skal have tilbuddet! Men man skal nok være hurtig, for de plejer at blive revet væk! ;o) I kan se de ledige pladser lige her!

Billedet har absolut intet med markedet at gøre, men er derimod en lille reminder på at selv de mindste ting kan være smukke og skabe stemning omkring en. Er simpelthen blevet hånet så meget af mine veninder, for at gemme denne lille blomst i en minivase (et shotglas), men synes da det var synd at smide den ud! 
Og hvem forstår vel det bedre end jer på den anden side af skærmen? ;o)

5 kommentarer:

  1. Hei på deg, nydelig bilde;) Ha en fin dag, her i Norge er det stor feiring av 17 mai! klem Wilhelmine

    SvarSlet
  2. Det er en smuk blomst og smukke blomster skal man gemme! Så du har min fulde opbakning, hvis veninderne mobber dig igen:-)
    (Jeg har engang gemt et vissent blad i ½ år fordi Oscar kom med det til mig og sagde "mor jeg elsker dig"...og sådan et vissent blad kan man jo ik bare smide ud vel!!!:-)

    Bare jeg havde mulighed for at komme på Ingerslev...men det passer bare så skidt - til gengæld skal jeg til Lions Club bagagerums marked på Østervold i Randers den 28 maj med en stand - håber at få solgt en masse dér, for jeg har virkelig sorteret med hård hånd:-)

    Ha en dejlig aften.

    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Tak!!! Sådan en stand hapsede jeg sgu lige ;)

    SvarSlet
  4. Af hjertet tak!! Håber på at komme til at dele stand med Blomsterpigen :o) :o)

    SvarSlet
  5. Dejligt at i kunne bruge info! :D
    Der er lige kommet endnu flere stande retur inde på siden nu her, hvis i skulle få lyst til mere ;o)

    Kan godt forstå at bladet skulle gemmes Malene! ;o)
    Krydser fingre for at du får solgt en masse i Randers! Det lyder heller ikke som et dårligt marked! :P

    SvarSlet

I love comments and I appreciate every single one of them.